5 روش رایگان قرعه کشی در اینستاگرام

قرعه کشی در اینستاگرام

فهرست مطالب

برگزاری مسابقه در اینستاگرام یکی از روش های عالی برای جذب کاربر جدید و واقعی، درگیر کردن مخاطب و اعتماد سازی است؛ اما یکی از عواملی که به شدت به افزایش اعتماد کاربران به شما کمک می‌کند نحوه قرعه کشی است. هرچقدر روش قرعه کشی در اینستاگرام شفاف تر باشد اعتبار شما بیشتر خواهد شد.

 

 

بدون هیچ مشکلی در اینستاگرام مسابقه برگزار کنید و قرعه کشی کنید

روش های زیادی برای قرعه کشی مسابقه وجود دارد اما در حالت کلی تر ما قرعه کشی را به دو صورت آنلاین (با استفاده از ابزار ها، سایت ها و ربات ها) و دستی انجام می دهیم. در ابتدا روش های آنلاین را بررسی می کنیم.

قرعه کشی در اینستاگرام

روش های آنلاین قرعه کشی در اینستاگرام

روش های آنلاین با توجه به شفاف بودن و ساده بودن مشکلاتی را به همراه دارند، عدم اتصال به سرور، تحریم، ماندن در صف پهنای باند، محدودیت های پرداخت دلاری و … از جمله معایب روش های آنلاین است که در این قسمت تعدادی از معروف ترین آن ها را بررسی می کنیم.

1. سایت getcombot

سایت قرعه کشی در اینستاگرام

یکی از معروفترین سایت ها getcombot است. این سایت روسی یکی از قوی ترین سایت ها است که معمولا برای قرعه کشی در اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد این ساین علاوه بر قرعه کشی قابلیت دانلود کامنت ها را نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار ما قرار می دهد. این سایت در حال حاضر کامل ترین سایت با امکانات رایگان است اما معایبی نیز دارد که در ادامه به مزایا و معایب آن می پردازیم.

معایب:

  • عدم اتصال به سرور: یکی از مشکلات کاربران در بیشتر مواقع نمایش ارور محدود بودن پهنای باند یا اتصال به سرور است. این ارور زمانی که محدودیت زمانی داشته باشیم مشکل ساز است. به عنوان مثال دز صفحه اینستاگرام اعلام کردیم که راس ساعت 10 قرعه کشی به صورت لایو برگزار می شود و شما ساعت 10 آنلاین می شوید و باید منتظر بمانید.
  • صف طولانی: باتوجه به اینکه این سایت از مطرح ترین سایت های جهانی می باشد در بعضی اوقات خاص باید زمان های زیادی را در صف بمانید مخصوصا در ایونت های جهانی مانند کریسمس.
  • زبان روسی: با توجه به ابنکه این سایت زبان انگلیسی را هم پوشش می دهد اما به درستی کار نمی کند از این رو باید محل قرار گیری دکمه های مختلف را به یاد داشته باشید.

مزایا:

  • رایگان: به جرات می توان گفت این سایت از سایت هایی است که تقریبا 90% خدمات آن رایگان است، در بررسی هایی که ما انجام دادیم هیچ سایتی تا این حد خدمات رایگان را پوشش نمی دهد.
  • قدرت پردازش بالا: معمولا سایتهایی که در این زمینه وجود دارند، برای دانلود کامنت تعداد محدودی کامنت را پشتیبانی می کند؛ اما در این سایت ما 20.000 کامنت تست کردیم و به راحتی نتیجه خوبی حاصل شد.

نحوه انجام قرعه کشی در اینستاگرام با سایت getcombot

1. وارد سایت getcombot.com شوید، تصویر زیر را مشاهده می کنید.

 

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام در سایت getcombot

در قسمت اول ایمیل خودتان و در قسمت دوم لینک پست اینستاگرام که می خواهید کامنتهای آن را دانلود کنید وارد نمایید و اگر تیک اهراز هویت وجود داشت روی آن کلیک کنید.

چطور لینک پست اینستاگرام را دانلود کنیم؟

  • وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.
  • پست مورد نظر را باز کنید.
  • روی دکمه با نماد 3 نقطه در گوشه سمت راست بالا پست کلیک و سپس روی گزینه copy link کلیک کنید.

کپی کردن لینک پست در اینستاگرام

2. اگر همه چیز درست پیش رود صفحه زیر را مشاهده می کنید. همانند تصویر روی لینک کلیک کنید.

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام در سایت getcombot

 

3. در صفحه بعدی شما می توانید قرعه کشی انجام دهید که در تصویر زیر گزینه ها را مشاهده می کنید.

 

شرایط گذاری در سایت قرعه کشی اینستاگرام

  • در قسمت اول اگر شما در شرایط مسابقه بند منشن کردن را قرار داده باشید (مثلا حداقل 2 نفر را منشن کنید) می توانید مشخص کنید که شرکت کنندگان برای شرکت در قرعه کشی حداقل چند نفر را باید منشن کرده باشند.
  • در قسمت دوم شما مشخص می کنید که قرعه کشی بین کدام کامنت ها انجام شود.
  • و در نهایت در قسمت سوم شما فشار دادن این دکمه می توانید برنده قرعه کشی را مشخص کنید؛ که با هر بار فشار دادن برنده جدیدی مشخص می شود.

 


2. سایت simpliers.com

سایت قرعه کشی در اینستاگرام

یکی دیگر از سایت هایی که می توانید 0 تا 100 یک مسابقه اینستاگرامی را در آن راه اندازی کنید، simpliers از لحاظ بصری ظاهر مناسب تری نسبت به getcomnot دارد و محدودیت ها و مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایا:

  • ظاهر مناسب.
  • آپشن های بیشتر برای برگزاری مسابقات پیچیده تر.
  • سرعت بالا.

معایب:

  • لینک هر پست را فقط 2 بار می توانید استفاده کنید.
  • نسخه رایگان فقط تا کانت های زیر 1000 را پوشش می دهد.

نحوه انجام قرعه کشی سایت simpliers

1. در این قسمت لینک پست خود زا کپی کنید (نحوه کپی کردن لینک اینستاگرام)

2. برای مسابقه خود یک نام انتخاب کنید

3. این گزینه برای کامنت های تو در تو استفاده می شود یا اصطلاحا عمق کامنت، یعنی تعداد زیر کامنت هایی که پاسخ کامنت قبل باشد چقدر است.

4. تعداد برنده ها را وارد کنید

 

قرعه کشی در اینستاگرام

5. در این قسمت شرط های مسابقه را بررسی می کنید، در قسمت اول حداقل تعداد منشن های مجاز برای شرکت در مسابقه توسط فالوور ها را مشخص کنید و در گزینه سمت راست می توانید قرعه کشی را بین کامنت هایی انجام دهید که از یک عبارت یا عدد خاص استفاده کرده باشند.

6. این گزینه نهایی است و اعلام نتیجه قرعه کشی است که با توجه به شرایط شما انجام می شود.


3. سایت lizaonair.com

سایت قرعه کشی در اینستاگرام

و بازهم یک سایت روسی دیگر متعلق به یک فرد روسی به نام liza عملکرد این سایت بررسی شد و قرعه کشی درست انجام شد اما به این دلیل که این سایت باید حتما به اینستاگرام متصل شود، توصیه می شود که استفاده از این سایت از اولویت های اول شما نباشد. به دلیل اینکه شما برای استفاده از خدمات این سایت باید یوزر نیم و پسورد اینستاگرام خود را وارد کنید؛ اما در مواردی که ما تست کردیم مشکلی پیش نیامد

نکته: حتما بعد از استفاده از سایت یوزر نیم و پسورد خود را تغییر دهید.

قرعه کشی در اینستاگرام با سایت lizaonair

نحوه قرعه کشی در این سایت:

  1. ابتدا روی گزینه اینستاگرام در بالای صفحه کلیک کنید. یوزر نیم و پسورد اینستاگرام خود را وارد کنید تا اینستاگرام به سایت متصل شود.
  2. پس از وارد شدن به اینستاگرام لینک پست اینستاگرام خود را کپی کنید و وارد کنید.
  3. در قسمت چرخ دنده می توانید شرایط مسابقه خود را ایجاد کنید.
  4. شرط بعدی سایت برای برگزاری قرعه کشی منشن کردن id سایت در پست اینستاگرام مورد نظر است.

روش های دستی قرعه کشی در اینستاگرام

قرعه کشی به صورت آفلاین دقیق تر است ولی اعتبار آن کم است زیرا اگر شما بخواهید در زمان برگزاری قرعه گشی را صورت زنده نمایش دهید مخاطبین کمتر به شما اعتماد می کنند زیرا تمام شروط حاکم بر قرعه کشی در اختیار شماست و قابل تغییر است.

برای برگزاری قرعه کشی به صورت آفلاین ابتدا باید کامنت های اینستاگرام را دانلود کنید. (با توجه به حذف لایک و بازدید های فیک مناسب ترین راه قرعه کشی با کامنت هاست).

وسپس آن ها را وارد اکسل کنید تا بتوانید کد های قرعه کشی را وارد کنید. مراحل زیر را دنبال کنید.

پس از وارد کردن کامنت ها در اکسل می توانید از روش های زیر برای قرعه کشی در اکسل استفاده کنید، در اینجا روش هایی را برای قرعه کشی عادلانه می آموزید.

1. سایت miniwebtool

این سایت به شما کمک می کند تا از بین سلول های یک ستون در اکسل یک گزینه را به صورت کاملا اتفاقی انتخاب کنید.

فایل اکسل خود را آپلود کنید و قرعه کشی را شروع کنید.

قرعه کشی در اینستاگرام با miniwebtool

2. استفاده از Use Google’s Random Number Generator

یکی از ویژگیهای جالب که Google ارائه می دهد، تولید کننده شماره تصادفی است. استفاده از آن برای انتخاب برندگان آسان و رایگان است. برای شروع، به هر یک از سلول ها در اکسل شماره اختصاص دهید؛ بنابراین ورودی اول شما شماره یک خواهد بود، نفر دوم به شماره دو و غیره اختصاص می یابد. سپس به Google.com بروید و “random number generator” را جستجو کنید. در صفحه ای که ظاهر می شود که از شما می خواهد حداقل و حداکثر اعداد را برای استفاده وارد کنید. پس از وارد کردن این شماره ها، دکمه آبی “generate” را فشار دهید تا عدد تصادفی شما ظاهر شود.

قرعه کشی در اینستاگرام

3. قرعه کشی اینستاگرام با اکسل

۱- استفاده از تابع Rand

  • تابع Rand هیچ آرگومانی ندارد و فقط با پرانتز باز و بسته استفاده می شودو نتیجه آن هم یک عدد تصادفی اعشاری بین ۰ و ۱ هست که احتمال تکرار خیلی خیالی کمی داره.

۲- استفاده از تابع int اکسل به همراه تابع Rand

  • فرض می کنیم نتیجه تابع Rand عدد ۰٫۴۳۲۸۲۴ شده است از این عدد چه استفاده می توانیم بکنیم؟
  • حالا اگر بخواهیم قرعه کشی در اکسل بین اعداد ۱ تا ۵۰ انجام شود کافیست تابع INT را به همراه تابع Rand به شکل زیر به کار ببریم.
=INT(RAND()*50)+1

۳- استفاده از تابع Randbetween در اکسل

  • استفاده از این تابع نیز بسیار ساده می باشد و دو آرگومان دارد، آرگومان اول عدد کوچکتر و آرگومان دوم عدد بزرگتر، سپس این تابع یک عدد تصادفی بین دو عدد را بر می گرداند.
=RANDBETWEEN(0,50)

به جای عدد 0 و 50 می توانید آدرس 2 سلول را که اعداد در آن متغیر است وارد کنید.

نگران نباشید اگر با کد ها نمی توانید کار کنید!

قرعه کشی در اینستاگرام با اکسل

می توانید فایل آماده زیر را دانلود کنید و به راحتی استفاده کنید!

قرعه کشی در اکسل (1)

در این اکسل که از قبل آماده شده به راحتی می توانید قرعه کشی خود را انجام دهید. این اکسل شامل دو sheet هست در برگه اول شماره موبایل یا هر شماره یونیک دیگه که دارید مثل کد ملی یا شماره قرعه کشی وارد می کنید.

در صفحه دوم

* با وارد کردن” تعداد قرعه”، قرعه کشی انجام می شود.

* این قرعه کشی برای 100 نفر از بانک اطلاعاتی شما می باشد. برای افزودن تعداد برندگان کافی است فرمول های درون ستون ها را به سلول های دیگر نیز درگ کنید.

* اگر تمایل دارید قرعه کشی را با همان “تعداد قرعه” قبلی بار دیگر انجام دهید کافی است تیک کنار سلول “تعداد قرعه” را زده یا بردارید با هر بار زدن یا برداشتن تیک قرعه کشی بار دیگر با همان “تعداد قرعه” قرعه کشی انجام می شود.

 

قرعه کشی استوری های تگ شده 

یکی از روش های قرعه کشی در اینستاگرام که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است .برگزاری مسابقه در استوری است به این گونه که از مخاطب می خواهیم تا تا استوری کردن یکی از پست های ما و منشن کردن آی دی صفحه ما در قرعه کشی شرکت کند. در این نوع قرعه کشی باید کی سرعت عمل داشته باشید در این روش باید به صورت دستی آی دی افرادی که شما را استوری و منشن کرده اند در یک فایل اکسل قرار دهید .برای اینکه بفهمید چه کسانی شما را منشن کرده است .در قسمت نوتیفیکیشن اینستاگرام پیامی دریافت می کنید که آی دی مورد نظر شما را منشن کرده است.

پس از آن می توانید فایل اکسل که در همین صفحه قرار داده شده است را دانلود کنید و در قیمت شماره ها آی دی پیج ها مورد نظر را وارد کنید و در تب بعدی نتایج قرعه کشی خود را ببینید.

 

قرعه کشی در اینستاگرام با اکسل

در نهایت روش های زیادی برای کد نویسی در اکسل برای قرعه کشی در اینستاگرام  وجود دارد .ما یک قایل اکسل را آماده کرده ایم که شما بدون کد نویسی بتوانید ازآن استفاده کنید و قرعه کشی های خودتان را در چند ثانیه انجام دهید. قایل آماده قرعه کشی در اکسل را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود فایل اکسل قرعه کشی در اینستاگرام

 

 

4.3/5 - (15 امتیاز)
ترتیبی که برای خواندن مقالات " آموزش اینستاگرام " به شما پیشنهاد می‌کنیم:

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

8 در مورد “5 روش رایگان قرعه کشی در اینستاگرام”

  1. سایت قرعه کشی اینستاگرام

    تشکر از مطلب مفیدتون.
    یکی از سایت هایی که خوب در این زمینه داره کار میکنه و اکثر امکانات رو داره سایت قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت هست. که علاوه بر امکاناتی که توضیح داده شد، امکانات جالب دیگه ای هم داره.
    به نظرم یه نگاهی به این سایت هم بندازید بد نیست. امکان تست رایگان هم داره و حتی اپلیکیشن اندروید و ios داره که کار رو خیلی ساده کرده.

  2. با سلام و خسته نباشید
    در مورد اپلیکیشن getcombot فرمودید میشه تعداد تگ هایی که خواسته شده کامنت بشه رو انتخاب کنیم،ولی در عکسی که گذاشتید تا عدد ۳ نمایش داده شده آیا بیشتر از این عدد هم میشه انتخاب کرد یا نه
    با سپاس فراوان

    1. سوشال مدیا ایران

      سلام وقت بخیر.
      در حال حاضر امکان بیشتر از 3 تا در سایت وجود نداره . برای این موضوع قرعه کشی به روش دستی بهترین گزینه است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان