چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم؟

اینستاگرام

فهرست مطالب

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان است که با استفاده از فضای آن‌، شما می‌توانید از مزایای بسیار زیادی بهره ببرید. پلتفرم اینستاگرام جوری طراحی ‌شده که با آپدیت های گوناگون تغییراتی به خود میبیند. یکی از آپدیت‌های اخیر این شبکه اجتماعی، نشان ‌دادن وضعیت آنلاین بودن مخاطبان با چراغ سبز اینستاگرام و ثبت آخرین بازدید می‌باشد. شاید بسیاری از شما، دوست نداشته باشید تا افراد دیگر بدانند که شما کی آنلاین بودید و آخرین بازدید شما از این شبکه اجتماعی چه زمانی می‌باشد. در این شرایط ما میتوانیم تنها با کمی جستجو متوجه شویم که چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم.

اگر به هر دلیلی دوست ندارید تا حریم شخصی شما برای بقیه آشکار شود، با ما همراه باشید. اجازه دهید با هم به‌ طور کامل بررسی کنیم که چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم؛ تا بتوانیم یک حریم شخصی مناسب برای خود بسازیم.

چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم؟ بررسی راحت‌ترین و آسان‌ترین روش 

این ‌که ما چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم، تنها یک روش اصولی دارد. شما برای انجام این کار باید از داخل صفحه اینستاگرام خود اقدام کنید تا بتوانید به اینستاگرام این دستور را بدهید که وضعیت آنلاین بودن و چراغ سبز آنلاینی شما را غیرفعال کند. اجازه دهید با هم در ادامه مراحل انجام این اقدام را بررسی کنیم. به این نکته توجه داشته باشید که با پشت ‌سر گذاشتن مراحلی که در ادامه آورده شده‌اند، شما هم امکان این را دارید که تا زمان آخرین بازدید خود را از دید مخاطبین مخفی نگه دارید و هم می‌توانید چراغ سبز را که هنگام آنلاین بودن در بخش دایرکت ها برای مخاطبین نشان داده می‌شود، غیر فعال کنید.

مرحله اول 

در مرحله اول از روند غیرفعال کردن وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام، شما باید وارد صفحه اصلی پیج خودتان شوید. اگر چند پیج دارید، باید دقیقاً وارد همان پیجی شوید که می‌خواهید وضعیت آنلاین بودن آن را مخفی کنید. در روند پاسخ ‌دهی به این سوال که چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم؛ شما باید در صفحه اصلی پیج خود و آن قسمتی که پست‌ها و میزان فالوور‌ها و فالویینگ‌های شما نشان داده می‌شوند در قسمت بالای صفحه سمت راست روی سه خط زیر هم به صورت موازی، کلیک کنید. بعد از کلیک کردن روی این گزینه، یک صفحه که شامل چندین گزینه است برای شما باز می‌شود. اولین گزینه از بالا که با المان Setting یا تنظیمات شناخته می‌شود بخشی است که شما باید وارد آن شوید. روی این بخش کلیک کنید و اجازه دهید که صفحه‌ی جدیدی برای شما باز شود.

مرحله دوم 

در مرحله دوم از روند مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام بعد از این‌ که روی قسمت تنظیمات کلیک کردید؛ صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود. در این صفحه  گزینه‌های متفاوتی که در تنظیمات اینستاگرام وجود دارد را مشاهده می‌کنید. بخشی که می‌تواند به شما کمک کند آنلاین بودن صفحه اینستاگرام مخفی کنید، مربوط به Privacy پیج شما می‌باشد. این بخش با یک قفل بسته نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی این گزینه، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که گزینه‌های مربوط به Privacy و اطلاعات خصوصی حساب شما در آن آورده شده‌ است. در صفحه جدید شما گزینه‌های متفاوتی را می‌بینید، اما گزینه‌ای که می‌تواند به شما کمک کند تا وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام و چراغ سبز آن را مخفی کنید، مربوط به اکتیویتی استاتوس Activity status شود. روی این گزینه کلیک کنید.

در ادامه یک صفحه جدید تک گزینه‌ای برایتان باز می‌شود که شامل نشان ‌دادن وضعیت فعالیت شما می‌شود. با خاموش کردن این دکمه، دیگر وضعیت آنلاینی شما و زمان آخربازدیدتان نمایش داده نمیشود. به ‌طور پیش‌فرض هنگامی ‌که ما وارد صفحه اینستاگرام خود می‌شویم، این گزینه برای ما روشن خواهد بود و همواره افرادی که به پیج ما دسترسی داشته باشند می‌توانند وضعیت آنلاین ما را ببینند و متوجه شود که آنلاینی و آخرین بازدید پیج ما کی می‌باشد. اما قاعدتاً با خاموش کردن این گزینه، امکان این را داریم که آنلاین بودن و آخرین بازدید خودمان را مخفی کنیم.‌ پس با خواندن این دو مرحله‌ آسان، ما باهم یاد گرفتیم که چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم و حریم شخصی محافظت شده‌ای برای خودمان داشته باشیم.

اینستاگرام

از چه بخشی می‌توان وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام افراد دیگر را مورد بررسی قرار داد؟

به ‌طور کلی دو روش وجود دارد که از طریق این دو روش می‌توانید متوجه شوید که فرد مورد نظر شما آنلاین است یا خیر و آخرین بازدید او کی بوده ‌است. طبق آپدیت‌های جدید اینستاگرام، هنگامی ‌که شما وارد صفحه دایرکت‌ها می‌شوید، در بالای صفحه، آواتار افراد آنلاین با یک چراغ سبز به شما نشان داده می‌شود. در واقع در صورتی ‌که فرد مورد نظر آنلاین نباشد، نه آواتار او نمایش داده می‌شود و نه چراغ سبزی در کنار آواتار او قرار خواهد داشت. علاوه ‌بر این موضوع در همان صفحه دایرکت، شما می‌توانید از وضعیت آنلاین از آخرین بازدید افراد اطلاعات کسب کنید. معمولاً در کنار آواتار و زیر اسم افراد، شما می‌توانید آخرین بازدید‌ آن‌ها را مشاهده نمایید. اگر شخصی انلاین باشد، که خب وضعیت آنلاین بر روی نشان داده می‌شود اما اگر آفلاین باشد، شما می‌توانید با توجه به بخش زیر اسم فرد مورد نظر متوجه شوید که آخرین بازدید او مربوط به چه زمانی بوده‌ است.

چرا باید وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام را مخفی کنیم؟

فاکتورها و عوامل متفاوتی وجود دارند که ممکن است باعث شوند تا ما وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام را غیرفعال کنیم. تنها یک اتفاق و یک پیگیری از سمت افرادی که ما علاقه چندانی به ارتباط‌گیری با آن‌ها نداریم، کافی‌ است تا ما به‌ دنبال پاسخی برای این سوال باشیم که چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم. حریم شخصی به یکی از مهم‌ترین نکات اخلاقی در دنیای امروز تبدیل شده ‌است. در واقع می‌توان گفت مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود تا ما تصمیم بگیریم چراغ سبز اینستاگرام خودمان را غیرفعال کنیم، همین حریم شخصی است.

بسیاری از ما، دوست نداریم تا مخاطبین ما بدانند که چه مقدار در طول روز در اینستاگرام فعالیت داریم یا زمان آخرین بازدید ما کی بوده‌ است. این حس، حسی کاملاً طبیعی است و نیازی نیست که شما خودتان را بابت آن سرزنش کنید. این ‌که همه ما میل به داشتن فضای شخصی داریم، هیچ ایرادی ندارد. پس اگر حس می‌کنید که نشان ‌دادن وضعیت آنلاین اینستاگرام در حال اذیت کردن شماست، می‌توانید از طریق مراحلی که برای شما گفتیم، این وضعیت را غیرفعال کنید تا دیگر افراد امکان این را نداشته باشند تا آخرین بازدید شما در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهند و متوجه شوند که شما چه زمانی در این شبکه اجتماعی فعالیت دارید.

نکاتی که بد نیست در رابطه با مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن اینستاگرام بدانیم

ما با هم در این محتوا به ‌طور کامل بررسی کردیم که چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم. اما در کنار بررسی چگونگی و مراحل انجام این اقدام، بد نیست کمی در رابطه با لزوم انجام آن صحبت کنیم. به‌ طور کلی این قابلیت برای افرادی مناسب است که صفحه اینستاگرام آن‌ها صفحه خصوصی است. البته آن دسته از افرادی که دارای صفحه عمومی هستند و پست ها و مطالب آن‌ها برای همه افراد باز می‌باشد هم، این گزینه قابل پیاده‌سازی است، اما به شما پیشنهاد نمی‌کنیم که این کار را کنید. به‌ خصوص اگر صفحه شما در اینستاگرام صفحه بیزینسی می‌باشد، بهتر است که وضعیت آنلاین بودن خودتان را مخفی نکنید تا بتوانید تعامل و ارتباط سازنده‌ای با مشتریان خود داشته باشید.

در این شرایط است که می‌توانید راحت‌تر محصولات خود را به آن‌ها بفروشید و روند اعتماد سازی را سریع‌تر پیش ببرید. معمولاً پیج‌هایی که به تعامل با سایر کاربران می‌پردازند، پیج‌هایی هستند که باید تمام تلاش خودشان را بکنند تا این ارتباط را بر پایه‌ی اعتماد پیاده‌سازی کنند. به ‌هر حال این قابلیت، قابلیتی است که اینستاگرام آن را در اختیار شما قرار داده و شما می‌توانید در کم‌تر از یک دقیقه با فعال کردن آن، آنلاینی خودتان را از سایر افراد مخفی کنید.

جمع‌بندی 

همه ما در این محتوا با هم یاد گرفتیم چگونه آنلاین بودن اینستا را غیرفعال کنیم و با چه روشی، امکان انجام این اقدام را داریم. دلایل قانع‌ کننده برای استفاده از این خدمت دلایل کاملاً شخصی هستند. شما برای این که بتوانید آنلاین بودن اینستاگرام را مخفی کنید، نیاز به اجازه هیچ‌کس ندارید زیرا صفحه اینستاگرام شما، متعلق به شماست.

این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه وضعیتی را برای صفحه‌ خود انتخاب کنید. پس اگر به ‌دنبال مخفی کردن زندگی شخصی و حریم شخصی خودتان هستید، هیچ نگرانی به دل خود راه ندهید و سعی کنید که در سریع‌ترین زمان ممکن و در کم‌تر از یک دقیقه این اقدام را به انجام برسانید. به این نکته توجه کنید که برای این ‌که امکان حذف کردن نمایش آنلاینی خود در اینستاگرام را داشته باشید، باید آخرین نسخه و آخرین ورژن این نرم‌افزار را نصب کنید. پس بهتر است قبل ‌از انجام هر گونه اقدامی، یک‌بار نرم‌افزار را به‌ روز کنید تا بتوانید راحت‌تر با آموزش‌های ارائه شده، این روند را پیش ببرید. در برخی موارد، ممکن است که نسخه‌های قدیمی این نرم‌افزار شامل چنین گزینه‌هایی نباشند و همین موضوع می‌تواند شما را در روند حذف آنلاینی اینستاگرام دچار گمراهی کند

به این مطلب امتیاز بده post

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان