دانلود ویدیو از اینستاگرام

دانلود ویدیو از اینستاگرام

فهرست مطالب

دانلود ویدیو از اینستاگرام به صورت مستقیم امکان پذیر نیست! اینستاگرام تنها این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا ویدیوهای مورد علاقه خود را درون برنامه ذخیره کرده و بتوانند در زمان دلخواه به صورت آنلاین آنها را مشاهده کنند. با این اوصاف آیا راهی برای دانلود و ذخیره پست های اینستاگرام وجود دارد؟ بله. روش های متنوعی وجود دارد تا کاربران ویدئوهای این اپلیکیشن محبوب را دانلود کرده و در گالری موبایل خود ذخیره نمایند.

دانلود فیلم و عکس اینستاگرام از طریق سایت، اپلیکیشن و ترفندهای مخصوص اندروید و IOS امکان پذیر است. از میان این روش ها، دانلود از طریق سایت برای افرادی که کمتر به ذخیره پست ها نیاز دارند مناسب بوده و برای کاربرانی که به صورت مداوم ویدیوهای اینستاگرام را ذخیره میکنند، اپلیکیشن های Downloader اینستاگرام را پیشنهاد می دهیم.

در ادامه به معرفی و توضیح بهترین روش های دانلود ویدیو از اینستاگرام می پردازیم. در ادامه همراه سوشال مدیا ایران باشید.

چند ترفند برای دانلود ویدیو از اینستاگرام بدون برنامه

دانلود فیلم از اینستاگرام گوشی های اندروید

در گوشی های اندروید با مشاهده ویدیو در اپلیکیشن یا سایت اینستاگرام، محتوای تصویری به صورت خودکار در قسمت Cache ذخیره می شود. برای پیدا کردن ویدیو مورد نظر به قسمت مدیریت فایل، مسیر Data< Android بروید. پوشه com.instagram.android را باز کنید. جدیدترین ویدیو دیده شده در بالای فهرست قرار دارد. پسوند ویدیو را از clean. به MP4 تغییر داده و در پلیر موبایل ذخیره نمایید.

نکته: برای اینکه ویدیو کامل ذخیره شود باید آن را در اینستاگرام به صورت کامل مشاهده کنید. در ضمن این روش برای اندروید 11 به بعد محدودیت دارد.

دانلود فیلم از اینستاگرام گوشی های آیفون

برای دانلود از اینستاگرام سیستم عامل iOS بدون برنامه می توانید از ضبط صفحه نمایش استفاده کنید. به Control Center موبایل رفته و Record را بفشارید. بعد از 3 ثانیه امکان ضبط هر نوع فایل ویدیویی در پست و استوری های اینستاگرام وجود دارد.

دانلود از اینستاگرام به وسیله تلگرام!

با این ترفند به راحتی می توانید هر نوع پست فیلم یا عکس از اینستاگرام را دانلود کنید. برای اینکار صفحه اینستاگرام را باز کرده و به پست مورد نظر بروید. گزینه Copy Share URL را انتخاب کنید. سپس به تلگرام رفته و صفحه چت یا Saved Messages را باز کنید. URL کپی شده را در این صفحه  paste کرده تا پیش نمایشی از پست در چت قرار گیرد. سپس می توانید آن را دانلود کرده و در گالری ذخیره کنید. ممکن است این ترفند در برخی موبایل ها عمل نکند؛ بنابراین روش دیگری برای دانلود از طریق تلگرام را پیشنهاد می دهیم.

ابتدا به پست مورد نظر در اینستاگرام رفته و نماد ارسال زیر پست را بفشارید تا چند آیکن از جمله copy link ظاهر شود. بعد از انتخاب copy link به قسمت Saved Messages تلگرام بروید. لینک را paste کرده و پیش از کلمه Instagram حروف DD را تایپ کنید. با این کار پست مورد نظر نمایش داده می شود و می توانید دانلود را شروع کنید.

روش سوم دانلود ویدیو از اینستاگرام بدون برنامه از طریق بات های تلگرامی مانند ربات instasavegrambot@ است. نام instasavegrambot@ را در تلگرام سرچ کرده و وارد محیط ربات شوید. دکمه استارت را بفشارید و سپس در قسمت چت، لینک پست مورد نظر را Paste  نمایید. در مرحله آخر، بات تلگرام لینک دانلود را برای شما ارسال میکند.

مقاله کپی کپشن اینستاگرام را بخوانید

بهترین وب سایت های دانلود ویدیو از اینستاگرام

با وجود اینکه بسیاری از افراد اپلیکیشن را برای دانلود از اینستاگرام ترجیح می دهند، اما دانلود بدون برنامه، برای بعضی کاربران کارآمدتر است.

سایت های دانلود از اینستاگرام عموماً رایگان هستند و فقط برای استفاده تعداد اندکی از آنها مستلزم پرداخت هزینه هستید. این سایت ها به راحتی و با سرعت بالا دانلود ویدئو را انجام می دهند و عملکرد خوبی دارند. سایت ها برخلاف اپلیکیشن ها عموما فاقد تبلیغات آزاردهنده می باشند.

وب سایت Snapinsta

Snapinsta
Snapinsta سایت دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام است.

برای دانلود ویدیو از اینستاگرام بدون برنامه توسط Snapinsta کافیست لینک پست را کپی کرده و در باکس مشخص شده سایت Paste کنید. با فشردن دکمه Download، ویدیو و عکس بارگیری خواهند شد. در ضمن اپلیکیشن Snapinsta برای IOS نیز موجود است.

Bigbangram وب سایت دانلود ویدیو از اینستاگرام

فرقی نمی کند سیستم عامل موبایل شما اندروید باشد یا IOS، کافیست از طریق مرورگر کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شده و پست ویدیویی مورد نظر را باز کنید. البته قبل از این کار لازم است به vpn رایانه متصل شوید. روی سه نقطه سمت راست پست کلیک کرده و Copy Link را انتخاب نمایید. سپس به سایت Bigbangram بروید. URL کپی شده را paste کرده و روی Download کلیک کنید.

وب سایت iGram

یکی از بهترین ابزارها برای دانلود ویدیوهای طولانی از اینستاگرام، سایت iGram است. لینک کپی شده پست را در باکس iGram وارد کرده و دانلود را بزنید. منتظر باشید تا فیلم یا عکس مورد نظر با بهترین کیفیت دانلود شود.
وب سایت iGram برای همه دستگاه ها عملکرد خوبی ارائه می دهد و میلیون ها کاربر روزانه از این سایت استفاده می کنند. دانلود هایلایت استوری و ریلز توسط iGram امکان پذیر است.

PokoInsta از بهترین وب سایت های دانلود ویدیو از اینستاگرام

این وب سایت امکان دانلود ویدیوهای پست، IGTV، ریلز و استوری اینستاگرام را برای کاربران فراهم می کند. PokoInsta کاملاً رایگان است و توسط آن میتوان های‌لایت استوری، آیکون های‌لایت و عکس را ذخیره و متن کپشن ها را کپی نمود.

وب سایت Indown

دانلود از اینستاگرام
Indown امکان دانلود ریلز، پست، استوری و هایلایت را به کاربران می دهد.

Indown برای همه کاربران این امکان را فراهم نموده تا بدون ساخت حساب کاربری از خدمات دانلود ویدئو با کیفیت HD بهره مند شوند. مانند بسیاری از روش ها، لینک پست را در باکس قسمت مورد نظر (Highlights, story, photo, Video) قرار داده و دکمه سرچ را بفشارید.

وبسایت InstaVideoSave ابزاری کاملاً رایگان برای دانلود از اینستاگرام

یکی دیگر از ابزارهای دانلود ویدیو از اینستاگرام InstaVideoSave است. این ابزار کاملا رایگان بوده و نیازی به ساخت حساب کاربری ندارد. سایت InstaVideoSave ویدیوها را با کیفیت اصلی و بدون واترمارک ذخیره می کند. روش دانلود آن نیز مانند Indown می باشد.

وب سایت Save From

از کارآمدترین وب سایت های دانلود فیلم و عکس اینستاگرام، Save From می باشد. این سایت با طراحی بسیار ساده همه گوشی های هوشمند را پشتیبانی و تصاویر را با کیفیت بالا دانلود می کند. سایت Save From برای سیستم عامل اندروید یک اپلیکیشن در نظر گرفته که با همان کیفیت، فیلم و عکس را ذخیره می نماید.

از نقاط قوت این سرویس، پشتیبانی از دیلی موشن، تیک تاک و یوتیوب می باشد.

مقاله ریلز اینستاگرام را بخوانید.

بهترین برنامه های دانلود فیلم و عکس اینستاگرام

علاوه بر روش های گفته شده بسیاری از افراد تمایل دارند همواره از اپلیکیشن ها برای دانلود ویدیو از اینستاگرام استفاده کنند. اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام عموماً رایگان هستند، اما برای استفاده از بعضی برنامه ها باید هزینه پرداخت کنید. کار با اپلیکیشن های دانلود بسیار آسان است. با این حال تبلیغات درون برنامه ای یکی از مواردی است که ممکن است کاربران را آزار دهد.

برنامه اینستاگرام دانلودر

دانلودر
استفاده از اپلیکیشن های دانلودر یکی از آسان ترین راه های ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام است.

برای دانلود ویدیو از اینستاگرام توسط این اپلیکیشن ابتدا باید وارد حساب کاربری شده و برنامه را فعال کنید. سپس مانند روش های قبلی Copy Share URL را لمس کنید و وارد برنامه دانلودر شوید. برنامه به صورت خودکار فایل مورد نظر را دانلود می کند. اینستاگرام دانلودر را می توان برای گوشی های اندروید و آیفون به کار برد.

اپلیکیشن Easy Downloader

برنامه Easy Downloader به دلیل کاربری ساده و آسان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دانلود فیلم و عکس اینستاگرام است. برای کار با Easy Downloader لینک پست را از اینستاگرام کپی کرده و در برنامه الصاق کنید تا دانلود انجام شود. این برنامه برای گوشی های اندروید و iOS قابل نصب و کاملا رایگان است.

برنامه InstaSave از بهترین راه های دانلود از اینستاگرام

برای کار با InstaSave کافیست URL پست را در این اپلیکیشن قرار داده تا فیلم و عکس ها با بالاترین کیفیت دانلود شوند. همچنین امکان کپی کردن کپشن پست ها توسط این برنامه وجود دارد. InstaSave به دلیل طراحی ساده، عدم پیچیدگی و دانلود با کیفیت اصلی یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دانلودی است. ناگفته نماند InstaSave برای هر دو کاربر اندروید و iOS کارایی دارد.

MobiMover Free برنامه دانلود از اینستاگرام iOS

برای دانلود ویدیو از اینستاگرام توسط این اپلیکیشن، ابتدا موبایل خود را با USB به کامپیوتر وصل کنید. گزینه Trust This Computer را انتخاب نمایید. در مرحله بعد روی کامپیوتر، برنامه EaseUS MobiMover Free را اجرا کنید. سپس روی گزینه Video Downloader کلیک کنید. device icon را بفشارید تا گوشی شما را پیدا کند. در گام بعدی URL مورد نظر را کپی کرده و در باکسِ مشخصِ برنامه وارد کنید. با کلیک روی کلمه دانلود، ویدیو مورد نظر ذخیره خواهد شد.

اپلیکیشن Quick Save

برنامه پرسرعت Quick Save پلتفرم دیگر دانلود فیلم از اینستاگرام است. این اپلیکیشن کاربری بسیار آسان و روانی دارد. کافیست URL  پست مورد نظر را کپی کرده و داخل باکس تعیین شده paste کنید. فایل شما آماده دانلود می باشد.

این برنامه از سرعت بالایی برخوردار است و علاوه بر دانلود ویدیو و عکس امکان اشتراک آنها را فراهم می سازد؛ اما فقط با گوشی های اندروید سازگاری دارد.

Reposter for Instagram اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام iOS

کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند برای دانلود ویدیو از اینستاگرام می توانند از اپلیکیشن Reposter for Instagram بهره مند شوند. این برنامه برای پست کردن مجدد محتوای اینستاگرام به کار می رود، اما توسط آن می توان فیلم و عکس را دانلود نمود. از مزایای Reposter for Instagram می توان به رایگان و کم حجم بودن و سرعت بالای آن اشاره کرد.

اپلیکیشن Photo & Video Saver

از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از اینستاگرام Photo & Video Saver با عملکرد بسیار عالیست! به کاربرانی که نسخه جدید سیستم عامل اندروید را روی موبایل خود دارند، پیشنهاد می دهیم این برنامه را نصب کنند. عملکرد این اپلیکیشن درست مانند سایت ها و اپلیکیشن های Downloader است و همان مراحل را برای دانلود ویدیو نیاز دارد. از ویژگی های جذاب Photo & Video Saver پخش کننده آفلاین داخلی ویدیو می باشد.

اپلیکیشن Video Downloader for Instagram

یکی از پلتفرم های حرفه ای برای دانلود از اینستاگرام، برنامه Video Downloader for Instagram است. این برنامه محصولی از شرکت InShot می باشد که برای گوشی های اندروید در نظر گرفته. میلیون ها کاربر برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام از این برنامه استفاده می کنند و طبق آرای موجود از عملکرد آن راضی هستند. از مزیت های این اپلیکیشن می توان به رایگان و کم حجم بودن آن اشاره کرد.

Repost: For Instagram برنامه ای برای دانلود از اینستاگرام با بالاترین کیفیت!

اپلیکیشن Repost: For Instagram به صورت رایگان جهت دانلود ویدیو از اینستاگرام برای کاربران اندروید و آیفون ارائه می شود. این برنامه قابلیت ذخیره پست، ریلز، استوری و IGTV را با بالاترین کیفیت دارد. اما لازم است بدانید برای استفاده از برنامه Repost: For Instagram باید رمز عبور و نام کاربری اینستاگرام خود را داشته باشید.

اپلیکیشن FastSave

FastSave یا InstaSave بدون هیچگونه محدودیتی ویدیو و تصاویر پست های اینستاگرام را دانلود می کند. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت دانلود همزمان چند فیلم و عکس اشاره کرد. اما نقطه ضعف FastSave این است که امکان دانلود استوری های اینستاگرام را ندارد.

اپلیکیشن Regrann

دانلود فیلم از اینستاگرام
Regrann اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام

برنامه Regrann دانلودر پُرطرفداری برای گوشی های سیستم عامل اندروید است. برای استفاده از این پلتفرم نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست و به راحتی می توان از خدمات آن بهره مند شد.

ناگفته نماند تبلیغات درون برنامه ای Regrann ممکن است برای بعضی از کاربران آزاردهنده باشد.

سخن پایانی

در این مقاله بیش از 20 مورد از بهترین روش های دانلود ویدیو از اینستاگرام را برای اندروید و آیفون بیان کردیم. هیچ برتری میان این برنامه ها و وب سایت ها نیست. ممکن است برای برخی از دستگاه ها با توجه به نوع سیستم عامل، استفاده از وب سایت های دانلودر بهترین گزینه باشد و یا برای بعضی نسخه های اندروید یا آیفون، اپلیکیشن ها عملکرد بهتری داشته باشند.

در صورتی که به ذخیره پست های آموزشی اینستاگرام نیاز دارید و یا میخواهید ویدیوی مورد علاقه خود را بارها تماشا کنید می توانید بهترین راهکارهای دانلود ویدیو از اینستاگرام که در این مطلب بیان شد را به کار برید.

5/5 - (1 امتیاز)

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان