4 ترفند ساده و کاربردی برای کپی کپشن اینستاگرام

کپی کپشن

فهرست مطالب

تقریبا همه ما با اینستاگرام آشنایی داریم. اینستاگرام یک از محبوب ترین و پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی دنیاست که افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. این اپلیکیشن تنها یک شبکه اجتماعی نیست که افراد عکس ها و ویدیوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. بسیاری از کاربران از این برنامه برای کسب درآمد استفاده می کنند. همین مسئله باعث شده است نحوه کار کردن با این اپلیکیشن اهمیت زیادی داشته باشد.

کپی کپشن اینستاگرام موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به بررسی آن بپردازیم. اما کپی کپشن اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ همانطور که حتما می دانید کاربران اینستاگرام در قسمت پایین تصاویر و ویدیوهایی که از خود به اشتراک می گذارند، مطالبی را درج می کنند. اگر از طرفداران اینستاگرام هستید، حتما برای شما پیش آمده که متن یا محتوایی را ببینید و بخواهید آن را در جایی برای خود نگهداری کنید. متاسفانه اینستاگرام با ایجاد برخی محدودیت ها، اجازه کپی برداری از هشتگ ها، بیوها و کامنت های دیگر کاربران را به شما نمی دهد. در این مورد، تفاوتی هم بین گوشی های اندروید و ios وجود ندارد.

البته همیشه راهکارهایی برای دور زدن این قبیل محدودیت ها وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم ترفندهای کپی متن از اینستا را با استفاده از روش های جدید و کاربردی به شما آموزش دهیم.

روش های کپی متن از اینستا

زیاد پیش می آید که در اینستاگرام با مطالبی روبرو می شوید که مایلید با دوستان یا نزدیکان خود به اشتراک بگذارید. با این که کپی متن در شبکه های اجتماعی دیگر به راحتی امکان پذیر است، در حالت عادی امکان کپی کپشن اینستاگرام برای کاربران وجود ندارد.

البته همانطور که گفتیم ترفندها و روش هایی وجود دارد که می تواند کپی متن از اینستا را امکان پذیر نماید. از جمله روش هایی که می تواند برای کپی کپشن اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد، موارد زیر را شامل می شوند:

– استفاده از نسخه وب اینستاگرام

– استفاده از حالت سایت دسکتاپ

– بهره مندی از قابلیت ocr

– کمک گرفتن از برنامه های جانبی

در ادامه هر یک از این ترفندها را به طور مفصل مورد بررسی قرار می دهیم.

کپی کپشن اینستاگرام با نسخه وب اینستاگرام

یک راهکار ساده و مطمئن که می تواند برای کپی کپشن اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد، استفاده از نسخه تحت وب این برنامه است. کپی متن از اینستا با کمک این روش، طی مراحل زیر انجام می شود:

اولین قدم برای کپی کپشن اینستاگرام با نسخه تحت وب این برنامه، کپی کردن لینک متنی است که قصد ارسال آن را دارید. برای این کار پست مورد نظر خود را در اینستاگرام باز کرده و علامت سه نقطه در قسمت بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. سپس سه گزینه برای شما نمایش داده می شود که باید Copy Link را از بین آنها انتخاب کنید.

سپس مرورگر (کروم یا ..) گوشی موبایل خود را باز کرده و لینک را در نوار آدرس آن Paste نمایید. سپس صفحه ای باز می شود که پست مورد نظر شما را نمایش می دهد. شما باید متن را انتخاب (Select) کرده و گزینه Copy در قسمت بالای صفحه را لمس کنید. سپس می توانید متن مورد نظر را در هر جایی که مایل باشید وارد (Paste) کنید. البته توجه داشته باشید که با استفاده از این روش، همچنان امکان کپی کردن کامنت های یک پست وجود نخواهد داشت.

کاربران اندروید و ios می توانند به راحتی از این روش برای کپی کپشن اینستاگرام استفاده کنند. البته اگر بخواهید روند کپی کپشن اینستاگرام را با کمک این روش سریع تر طی کنید، می توانید از همان ابتدا از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام وارد اکانت خود شوید. سپس می توانید پست مورد نظر را به راحتی کپی نمایید.

نکته جالب توجه این است که نسخه تحت وب اینستاگرام هیچ محدودیتی در مورد کپی متن از اینستا برای کاربران ایجاد نمی کند. به طوری که با استفاده از نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی، به راحتی می توانید کپشن ها و کامنت های زیر پست مورد نظر خود را کپی کنید. برای این کار کافی است سایت رسمی اینستاگرام را در مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ خود جستجو کنید. سپس پست یا کامنت مورد نظر خود را Highlight و کپی کنید.

کپی متن از اینستا

استفاده از حالت سایت Desktop در مرورگر موبایل

روش دیگری که برای کپی کپشن اینستاگرام وجود دارد، استفاده ازحالت سایت دسکتاپ می باشد. در این روش، اینستاگرام را در حالت Desktop باز می کنیم. در اولین قدم باید پست مورد نظر خود در اینستاگرام را کپی کرده و سپس وارد مرورگر موبایل خود شوید. در مرحله بعدی باید علامت سه نقطه در قسمت بالا و سمت راست نوار جستجو را لمس کنید. سپس صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که باید گزینه Desktop Site را در آن پیدا و لمس کنید.

با این کار، مرورگر شما اپلیکیشن اینستاگرام را در حالت دسکتاپ باز می کند و شما می توانید کپی کپشن اینستاگرام را به راحتی انجام دهید. برای این کار کافی است پست مورد نظر خود را باز کرده و یک کلمه از آن را لمس کنید. پس از اینکه کلمه مورد نظر به رنگ آبی درآمد، آن را تا ابتدا و انتهای متن بکشید تا کل متن انتخاب شود. سپس از گزینه هایی که برای شما نمایش داده می شود، Copy را انتخاب کنید. اکنون می توانید متن را در هر جایی که می خواهید از جمله کپشن یکی از پست های اینستاگرام خود قرار دهید. برای این کار، کافی است انگشت خود را در همان مکان قرار داده و پس از نمایان شدن گزینه Paste، آن را لمس کنید.

کپی کپشن

کپی کپشن اینستاگرام با کمک برنامه های جانبی

راهکار دیگری که برای کپی کپشن اینستاگرام توصیه می شود، استفاده از برنامه های جانبی از جمله GBinstagram،insta Ultra Plus OGinstagram است. این اپلیکیشن ها را می توان نسخه هایی از اینستاگرام نامید که کمی تغییر پیدا کرده اند. با استفاده از این اپلیکیشن ها، به راحتی می توانید متن مورد نظر خود را کپی و در هر جایی به کار ببرید. این برنامه ها را می توانید از Google Play یا دیگر سایت های معتبر دانلود و روی گوشی موبایل خود راه اندازی کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید، وارد شدن به اکانت خود در این اپلیکیشن ها و پیدا کردن پست مورد نظر است.

برنامه دیگری که می تواند برای کپی کپشن اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد، Universal Copy است. برای استفاده از این برنامه، ابتدا آن را دانلود و نصب کرده و سپس مراحل زیر را طی کنید:

– پس از اینکه برنامه را باز کردید، گزینه Universal Copy در قسمت بالای صفحه را انتخاب کنید. پس از اینکه اجازه دسترسی برنامه به اطلاعات اینستاگرام را دادید، می توانید کامنت، کپشن، بیو یا هشتگ دلخواه خود در اینستاگرام را کپی نمایید. برای این کار باید ابتدا متن مورد نظر را در برنامه اینستاگرام باز کرده و در نوتیفیکیشن، گزینه Universal Copy را انتخاب کنید. متن مورد نظر خود را باز کرده و گزینه شبیه مداد بالای صفحه را انتخاب کنید. سپس متن را انتخاب و گزینه Copy را لمس کنید تا متن به صورت خودکار در کلیپ بورد کپی شود. به دلیل اجازه دسترسی که این برنامه از شما میخواهد، توصیه می شود از امن بودن آن مطمئن شوید.

کپی متن از اینستاگرام

بهره گیری از قابلیت ocr برای کپی کپشن اینستاگرام

یکی دیگر از راهکارهایی که برای کپی کپشن اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد، بهره گیری از قابلیت ocr می باشد. این قابلیت که در سایت های ایرانی و خارجی بسیاری در دسترس است، امکان استخراج متن از تصویر را برای کاربران فراهم می کند. از جمله سایت هایی که قابلیت ocr را ارائه می دهند، می توان به onlineocr.net و irsnocr.ir اشاره کرد که به ترتیب، سایت های خارجی و ایرانی هستند.

با کمک این وبسایت ها، دیگر هیچ نیازی به دانلود و نصب یک برنامه دیگر نخواهید داشت. در ادامه روند کپی کپشن اینستاگرام کمک سایت ایرانی iranocr.ir را بررسی می کنیم:

– ابتدا وارد لینک http://www.iranocr.ir شده و قبل از هر اقدامی، در این سایت ثبت نام کنید. سپس با استفاده از رمز عبور و نام کاربری که در اختیار شما قرار گرفته است، وارد حساب کاربری خود شوید. در این قسمت صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که باید گزینه تبدیل عکس به متن در وسط صفحه را انتخاب کنید.

– ابتدا زبان تبدیل را به فارسی تغییر دهید. سپس از متن مورد نظر خود در اینستاگرام اسکرین شات گرفته و آن را در قسمت مشخص شده آپلود کنید. نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که عکس شما باید به اندازه کافی واضح و دقیق باشد. پس از آپلود عکس، باید فرمت فایل خروجی را انتخاب نمایید.

این وبسایت به راحتی متن را از اسکرین شات خارج کرده و در اختیار شما قرار می دهد. سپس شما این امکان را خواهید داشت که با چند کلیک ساده، متن استخراج شده را کپی کرده و در هر جایی که مایل باشید استفاده کنید. نکته ای که باید در مورد سایت iranocr مد نظر قرار دهید این است که چنانچه بخواهید بیشتر از یک مرتبه از امکانات این سایت استفاده کنید، باید اقدام به خرید بسته فعال نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان