آشنایی با انواع الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور

الگوریتم اینستاگرام

فهرست مطالب

در دهه های گذشته فضای مجازی توانسته است به خوبی با تمامی انسان های مختلف جهان ارتباط بگیرد و بخش بزرگی از زندگی هر فرد شود. یکی از اپلیکیشن های محبوب فضای مجازی، اینستاگرام بوده که در کشور ایران نیز طرفداران زیادی را دارد. نیاز است که بدانید، محبوبیت اینستاگرام در عرصه بین الملل نیز فوق العاده بوده است و همین مسئله در افزایش شهرت آن موثر واقع شده است. امروزه بسیاری از افراد مختلف کشورمان به کسب درآمد از طریق اینستاگرام می پردازند. نیاز است که بدانید، برای به دست آوردن بازدید بیشتر در اینستاگرام، روش های زیادی وجود دارد. این اپلیکیشن بخشی را به نام اکسپلور طراحی کرده تا افراد مختلف بتوانند از بازدید بیشتر در این بخش بهره مند شوند.

برای این که هر فرد بتواند در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد و به خوبی محبوب شود، نیازمند به کار گیری الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور خواهد بود. در واقع اپلیکیشن اینستاگرام الگوریتم هایی را در نظر گرفته تا حساب های مختلف بتوانند در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم، تا افرادی که قصد ورود به صفحه اکسپلور را دارند، قبل از هر چیزی نسبت به کسب اطلاعات لازم در رابطه با الگوریتم های اینستاگرام اقدام نمایند. به دست آوردن اطلاعات کافی در این زمینه موجب می شود تا شما بتوانید به شکل بهتری در فضای مجازی مشهور شوید.

اکسپلور اینستاگرام چیست و چگونه سبب شهرت هر حساب می شود؟

اکسپلور اینستاگرام، در واقع صفحه ای بوده که اصلی ترین هدف آن سرگرم سازی مردم مختلف جهان در آن صفحه می باشد. امروزه افراد مختلف در سراسر جهان، هنگامی که از فعالیت های روزمره خود دست می کشند، به سرعت وارد اکسپلور می شوند. در واقع علت محبوبیت اکسپلور، نمایش دادن پست های جذاب و دیدنی می باشد که شاید دیدن آن برای شما نیز جالب باشد. به همین دلیل نیز افراد مختلف تلاش می کنند تا با رعایت الگوریتم های مربوط به اکسپلور، به راحتی وارد این صفحه شوند. توجه داشته باشید که رعایت این معیار ها اهمیت بسیار زیادی را داشته و اصلی ترین عامل برای ورود به اکسپلور خواهد بود.

اگر یک حساب کاربری بتواند پست های جذاب تری را تولید کند و در صفحه خود به اشتراک بگذارد، قطعا وارد اکسپلور خواهد شد. در واقع این حساب با رعایت الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور، به راحتی پست های خود را در صفحه اکسپلور نمایش می دهد. توجه داشته باشید که اپلیکیشن اینستاگرام پست های خود را بر مبنای علاقه مندی های صاحب حساب اینستاگرام نشان می دهد. بنابراین طبیعی است تا پست های متفرقه برای شما به نمایش گذاشته نشود.

جذب بازدید بسیار زیاد در ساعات اولیه انتشار پست

اکسلپور

یکی از انواع الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور، جذب بازدید بسیار زیاد در ساعات ابتدایی انتشار پست می باشد. در واقع یک الی سه ساعت پس از انتشار پست در صفحه شخصی خود، می توانید بازدید بیشتری را در مقایسه با ساعت های بعدی داشته باشید. نیاز است که بدانید، اگر پست شما از جذابیت و مطلوبیت لازم برخوردار باشد، قطعا کاربران اینستاگرام آن را برای یکدیگر ارسال خواهند کرد. در چنین شرایطی میزان بازدید از پست شما افزایش قابل توجهی خواهد یافت. در همین راستا اینستاگرام با متوجه شدن این مسئله، پست حساب کاربری شما را در صفحه اکسپلور قرار می دهد. بنابراین شما می توانید به شکل راحت تری از بازدید بیشتری بهره مند شوید. بدین ترتیب پستی را منتشر کنید که قابلیت بازدید بسیار زیاد را در ساعات اولیه دارد.

دستیابی به لایک بسیار زیاد از انواع الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور

 قطعا شما نیز در بسیاری از پست های آموزشی  و… دیده اید که در ابتدای ویدیو ها به این مسئله اشاره شده که لایک فراموش نشود. البته استفاده از جملات دیگر نیز برای تحریک شما نسبت به لایک کردن پست رواج زیادی دارد. اگر شما بتوانید در ساعات اولیه انتشار پست خود، میزان لایک را تا مقدار بسیار زیادی افزایش دهید، اینستاگرام پست شما را در اکسپلور قرار خواهد داد. در واقع اینستاگرام هنگامی که متوجه اهمیت زیاد کاربران به پست شما می شود، تصمیم می گیرد تا با جذب بازدید بیشتر، پست شما را برای همه به اشتراک بگذارد. توجه داشته باشید که لایک کردن می تواند تاثیر زیادی را در جذب فالوور های دیگر نیز داشته باشد و مسیر مناسبی را برای ورود شما به اکسپلور ایجاد کند.

ارزشمند بودن پست شما

یکی دیگر از مسائلی که می تواند موجب ورود پست شما به صفحه اکسپلور شود، ارزش بالای پست شما خواهد بود. در اینستاگرام دو دسته از کاربران وجود دارند که الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور بر اساس نحوه برخورد این دو دسته عمل می کند. در دسته اول، کاربر موردنظر پست شما را مشاهده کرده و سپس آن را لایک می کند. پس از لایک پست شما، کاربر به سراغ مشاهده پست های بعدی خواهد رفت. در دسته دوم شرایط بدین شکل نبوده و کاربر موردنظر پس از مشاهده پست، مجددا بار ها پست را تماشا خواهد کرد. هنگامی که اینستاگرام متوجه ارزشمند بودن پست شما می شود، به راحت ترین شکل ممکن آن را در صفحه اکسپلور قرار می دهد. در واقع اگر پست منتشر شده در صفحه شما، از ارزش لازم برخوردار باشد، می تواند به راحتی وارد صفحه اکسپلور شود.

سیو و شیر از انواع الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور

اکسپلور

یکی از اصلی ترین ویژگی های اینستاگرام که به وسیله آن توانسته است یکی از انواع الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور را طراحی کنید، گزینه سیو و شیر است. قطعا برای شما نیز این شرایط به وجود آمده که به ارسال پستی بپردازید. در واقع این فعالیت هنگامی صورت خواهد گرفت که شما علاقه زیادی را به پست موردنظر خود داشته باشید و علاقه مند هستید تا نزدیکان و آشنایان شما نیز آن را مشاهده کنند. اینستاگرام از این طریق متوجه محتوای باکیفیت شما خواهد شد. روش دوم نیز گزینه سیو بوده که به وسیله آن، کاربر می تواند مجددا در آینده به مشاهده پست شما بپردازد. گزینه سیو یکی از نکات بسیار مهمی بوده که امروزه تاثیر مستقیمی را در ورود پست های مختلف به صفحه اکسپلور دارد.

قدرت کامنت ها را دست کم نگیرید

کامنت به عنوان یکی از روش های موثر برای ورود پست شما به صفحه اکسپلور شناخته شده که تاثیر زیادی را دارد. نیاز است که بدانید، کاربرانی که به مشاهده پست های مختلف در اینستاگرام می پردازند، در صورت علاقه مند شدن به آن پست، قطعا از گذاشتن کامنت پرهیز نخواهند کرد. بنابراین می توان یکی از روش های اصلی برای ورود به اکسپلور را، به دست آوردن کامنت های بسیار زیاد عنوان کرد. توجه داشته باشید که درج کامنت های منفی می تواند سبب تخریب صفحه شما نیز شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا کاربران صفحه خود را ترغیب کنید تا به ثبت کامنت های مثبت بپردازند. در این شرایط صفحه کاربری شما در مدت زمان کوتاه تری به موفقیت خواهید رسید.

هشتگ از انواع الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور

اپلیکیشن اینستاگرام توانست در سال 2019 یک روش فوق العاده را برای ورود پست ها به اکسپلور طراحی کند که نام آن هشتگ بود. هشتگ ها به عنوان یکی از بهترین روش های ممکن برای ورود پست شما به اکسپلور شناخته می شوند. شاید هنگامی که به بازدید پست های مختلف در اینستاگرام پرداخته اید، متوجه حضور هشتگ های مختلف در پایین پست شده باشید. هشتگ به شما کمک می کند تا کاربر پست های مورد علاقه خود را زودتر پیدا کند. در همین راستا کاربر می تواند در میان پست های مختلف، از پست منتشر شده شما نیز دیدن کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، درج 5 الی 9 هشتگ برای هر پست می تواند تاثیر مناسبی را در ورود پست شما به اکسپلور داشته باشد.

فعالیت بیشتر و برقراری تعامل با کاربران

یکی دیگر از بهترین روش ها که به عنوان الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور شناخته می شود، فعالیت بیشتر و برقراری تعامل با کاربران می باشد. هنگامی که شما در طول هفته به انتشار یک پست بپردازید و به انتشار استوری و پست های دیگر نپردازید، قطعا شاهد کاهش فالوور های خود خواهید بود. در جبهه مقابل، اگر شما بتوانید به خوبی با کاربران خود تعامل کنید و علاوه بر انتشار پست های فوق العاده، از استوری های جذاب نیز استفاده کنید، قطعا کاربران اینستاگرام شما را به عنوان یکی از پیج های برتر به دوستان خود نیز معرفی خواهند کرد. در همین راستا تعامل مناسب با کاربران می تواند تاثیر مستقیمی را در صفحه شما داشته باشد. بنابراین سعی کنید با استفاده از روش های خاص و اصولی، در ایجاد روابط مناسب نقش موثری را داشته باشید.

جمع بندی

همان طور که گفته شد، رعایت الگوریتم اینستاگرام برای اکسپلور می تواند تاثیر مثبتی را در ورود شما به صفحه اکسپلور داشته باشد. توجه داشته باشید که شما زمانی محبوب خواهید شد، که بتوانید در قدم اول وارد اکسپلور شوید. پیشنهاد اصلی ما این است تا با رعایت هر یک از موارد ذکر شده به شکل صحیح، به راحتی پست های خود را در صفحه اکسپلور منتشر کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن موارد ذکر شده، قصد ورود به صفحه اکسپلور را دارند. برای ورود اصولی و همیشگی به این صفحه، نیاز به استفاده از الگوریتم های ذکر شده می باشد.

به این مطلب امتیاز بده post

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان