چگونه کامنت های یک پست را در اینستاگرام دانلود کنیم؟

comment-threading-launch-slate_1080x1080

فهرست مطالب

ممکن است شما چه یک فرد معمولی، بازاریاب، دیجیتال مارکتر، مدیر سوشال مدیا یا یک اینفلوئنسر باشید به هر حال گاهی لازم است کامنت های اینستاگرام را دانلود کنید. به عنوان مثال زمان برگزاری مسابقه اینستاگرام .صرف نظر از کاربردی بودن یا نبودن دانلود کامنت های اینستاگرام ممکن است بخواهید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید یا از آن ها در قرعه کشی استفاده کنید.یا می خواهید نظرات یک کاربر را  ذخیره کنید که ممکن است آنرا پاک کند ،یا ممکن است بخواهید نظرات واقعی مردم را بررسی کنید و تحلیل آنها را در مورد محتوت یا محصول خود بدانید.

یه هر حال ذخیره کردن کامنت های اینستاگزام خیلی کاربردهای مهمی دارد که در ادامه به روش های مختلف برای دانلود این کامنت ها میپردازیم.

1. getcombot

یکی از معروفترین سایت ها getcombot است .این سایت روسی یکی از قوی ترین سایت ها برای قرعه کشی در اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد اما قابلیت دانلود کامنت ها را نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار ما قرار می دهد.این سایت در حال حاضر کامل ترین سایت با امکانات رایگان است اما معایبی نیز دارد که در ادامه به مزایا و معایب آن می پردازیم.

معایب:

  • عدم تصال به سرور: یکی از مشکلات کاربران این است که این سایت در بیشتر مواقع ارور محدود بودن پهنای باند یا اتصال به سرور رخ می دهد و این ارور زمانی که محدودیت زمانی داشته  باشیم مشکل ساز است.
  • صف طولانی:باتوجه به اینکه  این سایت از مطرح ترین سایت های جهانی می باشد در زمان های خاصی باید زمان های زیادی را در صف بمانید مخضوضا در ایونت های جهانی مانند کریسمس
  • زبان روسی:با توجه به ابنکه این سایت زبان انگلیسی را هم پوشش می دهد اما به درستی کار نمی کند از ای رو باید محل قرار گیری دکمه های مختلف را به یاد داشته باشید

مزایا:

رایگان : به جرات می توان  گفت این سایت از سایت هایی است که تقریبا 90% خدمات آن رایگان است،در بررسی هایی که ما انجام دادیم هیچ سایتی تا این حد خدمات را رایگان پوشش نمی دهد.

قدرت پردازش بالا:معمولا سایتهایی که در این زمینه وجود دارند، برای دانلود کامنت تعداد محدودی کامنت را پشتیبانی می کند.اما در این سایت ما 20.000کامنت  تست کردیم و به راحتی نتیجه خوبی حاصل شد.

 

نحوه انجام کار:

1.وارد سایت getcombot.com شوید، تضویر زیر را مشاهده می کنید.

 

آموزش سایت getcombo

در قسمت اول ایمیل خودتان و در قسمت دوم لینک پست اینستاگرام که می خواهید کامنتهای آن را دانلود کنید وارد نمایید و اگر تیک اهراز هویت وجود داشت روی آن کلیک کنید.

نکته:برای وارد کردن لینگ روی دکمه با نماد 3 نقطه در گوشه سمت راست بالا پست کلیک و سپس روی گزینه copy link  کلیک کنید.

2. اگر همه چیز درست پیش رود صفحه زیر را مشاهده می کنید.همانند تصویر روی لینک کلیک کنید

3. در تصویر بعدی روی لینک مطابق تصویر کنید تا کامنتهای شما به صورت اکسل دانلود شود.

دانلود کامنت های پست اینستاگرام

 

 

اگر نمی دانید چطوربعد از برگزاری مسابقه {قرعه کشی انجام دهید این مطلب را حتما بخوانید}

2.دانلود کامنت اینستاگرام با ابزار exportcomments

این سایت سرعت بیشتری نسبت به getcombot و از محیط گرافیکی بهتری برخوردار است.استفاده از این سایت بسیار آسان است اما نسخه رایگان آن تا 100 کامنت را برای هر پست ساپورت می کند و برای دانلود کامنت های بیشتر باید نسخه پریمیوم آن را به قیمت 45$ ماهانه تا سقف 50.000 کامنت تهیه کرد.

https://exportcomments.com/

مزایا:

سرعت بالا

محیط گرافیکی مناسب

قابلیت دانلود لایک

معایب :

محدودیت نسخه رایگان تا سقف 100 کامنت

عدم کاربری برای قرعه کشی

3.دانلود کامنت ها از طریق اینستاگرام

شما می توانید تمام داده های خود را در اینستاگرام دانلود کنید اما این دانلود بلافاصله اتفاق نم افتد و لا توجه له دذخواست شما از اینستاگرام ممکن است 48 ساعت طول بکشد البته در بسیاری از مواقع این پاسخ دهی خیلی سریعتر انجام می شود.برای این کار شما 3 روش دارید:
. اینستاگرام در وب:

1.به وبسایت اینستاگرام بروید و وارد اکانت خود شوید و روی علامت چرخ دنده کلیک کنید

2.روی Privacy and Security. کلیک کنید.

3. روی download Data . کلیک کنید

4. برای مشاهده داده های بیشتر روی View All  کلیک کنید .

از iOS یا Android:

1.به پروفایل خود بروید و روی setting (چرخ دنده) کلیک کنید.

2-به مسیر زیر بروید  security > download data.

3. در این قسمت باید ایمیل خود را وارد کنید تا داده ها به ایمیل شما ارسال شود، این پروسه می تواند حداکثر تا 48 ساعت طول بکشد.

فایل ها بعد از دانلود باز نمی شوند!!

زمانی که داده ها به ایمیل شما ارسال می شوند با فرمت (json) ارسال می شوند، فایلی که دریافت می کنید مجموعه ای از تمام اطلاعات پروفایل شماست بنابراین برای دانلود کامنت ها باید فایل  comment را انتخاب کنید. اگر بخواهید فایل ها را در اکسل باز کنید باید فرمت .json  را به xlsx  تبدیل کنید.

برای این کار روش های آنلاین و آفلاین زیادی وجود دارذ اما شما می توانید به راحت ترین روش به صورت آنلاین در سایت https://json-csv.com/ فایل خود را به فرمت اکسل تبدیل کنید.

 

4.MICROSOFT FLOW

Microsoft flow یک ابزار بسیار جذاب گردش کار است. اگر تا به حال از IFTTT یا Zapier بصورت آنلاین یا حتی برنامه Tasker در Android خود استفاده کرده اید ، می دانید جریان چیست. این ها ابزار های بسیار مفیدی برای  برای خودکارسازی گردش کار و اتصالات برنامه ها و ابزار های آنلاین و آفلاین به یکدیگر است.

عبارت Save Instagram comments  در Microsoft flow جستجو کنید،در این بخش گردش کار های آماده ای وجود دارد که شما می توانید کامنهای اینستاگرام خود را در یک فایل اکسل ذخیره کنید یا به ایمیل خود ارسال کنید و یا در گوگل درایو ذخیره کنید .همچنین می توانید خودتان یک گردش کار ایجاد گنید.

 

5.دانلود کامنت ها به به صورت دستی

حتما به این موضوع توجه کرده اید زمانی که با موبایل وارد اکانت اینستاگرام می شوید امکان کپی کردن کامنت های اینستاگرام و کپشن وجود ندارد.در این روش شما می توانید به صورت کاملا سنتی کامنت های خود را بدون هیچ دردسری و بدون هیچ نرم افزاری دانلود کنید اما این روش زمانی است که تعداد کامنت های پست شما کم باشد

برای شروع :

ببا استفاده از کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام و سپس وارد اکانت خود شوید.
اطمینان حاصل کنید که کلیه نظرات را بارگذاری شده باشند (برای بارگیری همه نظرات روی “بارگیری بیشتر” کلیک کمید)
تمام نظرات را کپی کنید
از ردیف 1 شروع به اکسل کنید (باید هر نظر را در ردیف خودش قرار دهید)

 

این مطلب هم به شما کمک می کند ر»» {10 قدم برای ساخت یک مسابقه حرفه ای در اینستاگرام}

1.7/5 - (3 امتیاز)

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

6 در مورد “چگونه کامنت های یک پست را در اینستاگرام دانلود کنیم؟”

  1. سلام وقتتون بخیر
    میشه وقتی از کامنت ها پشتیبان گرفتیم بتونیم اونا رو تو یه پست دیگه مون استفاده کنیم؟؟

    1. سوشال مدیا ایران

      سلام دوست عزیز ،خیر اینستاگرام اپن سورس نیست که بتونیم این کارو انجام بدبم

    1. سوشال مدیا ایران

      سلام وقت بخیر ، تمام فیلد ها آماده شده فقط کافیه شماره ها رو در فیلد اول جاگذاری کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان