۸ روش جذاب تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی

man sitting behind the desk

فهرست مطالب

یکی از پیشرفته راه‌حل‌های پیشبرد کسب‌وکار، استفاده از ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی است. ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی می‌توانند بهترین دوست کسب‌وکار شما باشند، البته به شرطی که بدانید چگونه از آن‌ها استفاده کنید.

با توجه به رشد سریع هوش مصنوعی در سال‌های اخیر، می‌بینیم که ابزارهای مارکتینگ و راه‌حل‌های کسب‌وکار هوش مصنوعی در همه جا وجود دارند. از تولیدکنندگان محتوا گرفته تا چت بات های کسب‌وکار اینترنتی همه و همه از هوش مصنوعی بهره می‌برند. یک دلیل برای این کار وجود دارد: هوش مصنوعی می‌تواند در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کند. دو چیزی که همه ما دوست داریم. پس استفاده از آن معقولانه به نظر می‌رسد.

اما باید در نظر داشته باشید معمولاً بسیاری از ابزارها از جمله ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی تنها به اندازه فردی که از آن‌ها استفاده می‌کند قدرتمند هستند. یعنی هر چه بیشتر و بهتر بدانید از آن‌ها چطور استفاده کنید می‌توانید نتیجه بهتری بگیرید. همچنین علاوه بر دانستن نحوه استفاده از آن، باید بدانید چه زمانی از ابزارهای کپی رایتینگ هوش مصنوعی استفاده کنید و چه زمانی بهتر است به جای استفاده از هوش مصنوعی، از مغزهای متفکر انسان‌های واقعی تیم خود استفاده کنید.

در ادامه این مقاله به شما ابزارهای هوش مصنوعی برای تبلیغ‌نویسی را معرفی می‌کنیم. این 8 ابزار تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی را امتحان کنید تا در زمان صرفه‌جویی کنید و زمانی را که صرفه‌جویی کرده صرف دیگر کارهای بازاریابی خود کنید.

 

ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی چه هستند؟

ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی فرآیند استفاده از نرم‌افزار پردازش زبان طبیعی همراه با قابلیت‌های یادگیری ماشینی برای تولید محتوا برای پست‌های وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌های کسب‌وکار، اسکریپت‌ها و موارد دیگر است. محتوایی که توسط ابزارهای کپی رایتر هوش مصنوعی نوشته می‌شود به نظر می‌رسد که مانند یک انسان آن را نوشته است، اما ساختن آن تنها کسری از زمان را می‌گیرد.

 

 

چه کسانی می‌توانند از تبلیغ‌نویسی با هوش مصنوعی بهره مند شود؟

همه! در واقع این سوال مثل این است که بپرسید “چه کسی می‌تواند از صرفه‌جویی در زمان و هزینه هایش سود ببرد؟”

ما ابتدا در مورد یک چالش ترند شده صحبت می‌کنیم. باید بدانیم که هوش مصنوعی مشاغل ما را نمی‌دزدد. نویسندگان بسیاری هستند که نگران‌اند ChatGPT و دیگر کپی رایترهای مدل زبان طبیعی، باعث اخراج کارمندان شده و به کل، همه چیز به ماشین ها سپرده شود.

ساخت ابزارها و استفاده از آن‌ها برای بهبود زندگی نحوه تکامل بشر است، از چاقوهای سنگی ماقبل تاریخ گرفته تا اسب و کالسکه و اکنون، ریزتراشه ها و نرم‌افزارهای کامپیوتری. شما یک انسان هستید. هوش مصنوعی یک ابزار است. می‌توانید از آن استفاده کنید و این چرخه تکامل و پیشرفته‌تر شدن را ادامه دهید.

اما چگونه؟ همه ما در حال یادگیری هستیم، اما در ادامه چند نمونه آورده‌ایم که هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به شما کمک کند هوشمندتر کار کنید، نه سخت تر.

 

بازاریابی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ابزارهای هوش مصنوعی نمی‌توانند استراتژی بازاریابی شما را از اول بسازند، اما می‌توانند:

  • ایده‌هایی برای بهبود KPI پیشنهاد دهند.
  • اهداف رسانه‌های اجتماعی را برای کمپین بعدی خود فهرست کنند.
  • خلاصه‌ها و گزیده هایی را برای محتوای وب، اسناد استراتژی داخلی و موارد دیگر ایجاد کنند.
  • ایده‌های پست رسانه‌های اجتماعی را جمع‌آوری کنند و کار ادمین شبکه‌های اجتماعی را آسانتر کند.
  • همچنین می‌توانید از طریق چت بات ها تحقیقات و نظرسنجی های کاربران را انجام دهید.

اجازه دادن به یک ربات چت هوش مصنوعی برای انجام تحقیقات مشتریان می‌تواند باعث 20 ساعت صرفه‌جویی در هفته برای شما خواهد شد. بر اساس میانگین زمانی بازاریابان 48 درصد از زمان خود را صرف جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیقات بازار می‌کنند پس این ابزارها به شدت برای شما مفید خواهند بود.

57 درصد از بازاریابان در حال حاضر فکر می‌کنند که چت بات ها به آن‌ها درک بهتری از مخاطبانشان می‌دهند، همچنین قادر است مشتریان بالقوه را پیدا کند، به مشتریان آموزش می‌دهد و استفاده‌های دیگری که می‌توانند از آن بکنند.

موارد‌ استفاده از هوش مصنوعی

از هوش مصنوعی برای موارد زیر استفاده کنید:

  • ایده‌هایی برای تولید محتوا پیدا کنید
  • تغییرات تبلیغ‌نویسی آگهی‌ها برای تست A/B
  • کلمات کلیدی را برای SEO پیدا کرده یا حتی یک طرح کلی برای بهبود سئوی کسب‌وکار خود بچینید.
  • محتوا را به چندین زبان ترجمه کنید.

هوش مصنوعی برای صاحبان کسب‌وکار

اگر شما در حال حاضر کارهای زیادی دارید، می‌توانید اجازه دهید هوش مصنوعی مقداری از فشار روی شما را کاهش دهد.

ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به روش‌های زیر در وقت صاحبان کسب‌وکار صرفه‌جویی کنند:

  • پیش نویس کردن محتوای وب و شبکه‌های اجتماعی، پس به جای نوشتن از ابتدا، فقط باید آن را تغییر دهید.
  • پیش نویس پاسخ های ایمیل
  • جمع‌بندی جلسات، ایجاد صورت‌جلسه و ارسال یادداشت ها برای تیم خود.

 

  • هوش مصنوعی برای خرده فروشان

چه صاحب یک مرکز خرید باشید یا یک کسب‌وکار اینترنتی جدید را شروع کنید، استفاده از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی می‌تواند بهره‌وری شما را به‌طور چشمگیری افزایش دهد:

  • ارائه خدمات مشتری و فروش از طریق چت بات.
  • پیش نویس لیست محصولات، تبلیغ آگهی، ایمیل‌ها و موارد دیگر.
  • با این ابزارها می‌توانید به سرعت چندین نسخه از صفحات یا تبلیغات را برای تست A/B ایجاد کنید
  • بهینه‌سازی زبان/مکان ایجاد کنید.

 

بهترین روش‌ها برای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی

دست هوش مصنوعی و انسان به تقلبد از نقاشی افرینش

همه چیز را بررسی کنید

یک مطالعه اخیر از ChatGPT را برایتان شرح می‌دهیم. یک متخصص از چت جی پی تی برای نوشتن چکیده مقالات علمی استفاده کرد و نشان داد که داوران متخصص یعنی دانشمندان واقعی که کار آن‌ها بررسی تحقیقات است، می‌توانند 68٪ از چکیده های جعلی تولید شده توسط ChatGPT را شناسایی کنند. پس اگر از این ابزارها استفاده می کنید، مسئولیت اطمینان از صحت محتوای خود بر عهده شماست.

درست است که فرایند بازاریابی کسب‌وکار شما به اندازه اعتبار اکتشافات علمی برای بقای انسان حیاتی نیست، هنوز هم داشتن یک فرآیند صحیح بررسی حقایق مهم است. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند در زمان شما صرفه‌جویی کنند، اما اجازه دادن به اطلاعات نادرست می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به شهرت و اعتبار شما وارد کند.

 

از محدودیت های هوش مصنوعی آگاه باشید

اصطلاح “هوش مصنوعی” می‌تواند گمراه کننده باشد. ابزارهای هوش مصنوعی در واقع فکر نمی‌کنند که ایده‌های جدیدی در مورد جهان ایجاد کنند و برعکس ما انسآن‌ها می توانیم. آن‌ها فقط می‌توانند اطلاعاتی را که به آن‌ها داده شده است، یا قبلاً دریافت کرده اند، ترکیب کنند تا سؤال یا پیامی را که در حال حاضر به آن‌ها محول شده است، حل کنند.

به طور خلاصه، یک هوش مصنوعی به اندازه الگوریتمی که بر اساس آن ساخته شده است، «هوشمند» است. به عنوان مثال، مطالعه‌ای که دقت اپلیکیشنی را که برای شناسایی ضایعات سرطانی پوست طراحی شده بود اندازه‌گیری کرد، نشان داد که هوش مصنوعی نمی‌تواند به‌طور قابل اعتمادی تفاوت بین ضایعات واقعی و نقص‌های رایج در عکس‌های دیجیتال، مانند نوردهی بیش از حد را تشخیص دهد.

ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند در تولید ایده یا شروع یک پیش نویس نخراشیده در زمان شما صرفه‌جویی کنند، اما نمی‌توانند همه کارها را انجام دهند. هوش مصنوعی کاملا می‌تواند به شما کمک کند، اما تفکر را به انسآن‌ها بسپارید و هرگز آن‌ها را از کسب‌وکار خود تعلیق نکنید.

 

ویرایش نوشته ساخته شده با ابزارهای هوش مصنوعی

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با یک نوشته نهایی فاصله زیادی دارد، حتی اگر به نظر برسد خیلی خوب است.

 

نکته مهم درباره ابزارهای هوش مصنوعی

باید در نظر داشته باشید تکیه بر ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام بیش از حد تفکر آنقدرها که در ابتدا به نظر می‌رسد کارآمد نیست. استفاده از ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی باعث خواهد شد که مخاطبان شما به زودی فکر کنند که محتوای شما به طور ناگهانی شبیه هر شرکت دیگری در فضای شما است یا دیگر آن چیزی نیست که آن‌ها به دنبال آن هستند. قدرتمندترین هوش مصنوعی جهان هنوز نمی‌تواند جایگزین قدرت ایجاد رابطه در مغز انسانی نسبتا ضعیف شما شود.

 

8 مورد از بهترین ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی در 2023

صفحه ورود هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی

۱. چت GPT

اگرچه ChatGPT اولین ابزار تبلیغ‌نویسی با هوش مصنوعی نیست، اما ChatGPT یکی از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی پس از راه‌اندازی آن در نوامبر 2022 است.

چت ChatGPT رابط کاربری آشنا به سبک چت کردن دارد و در نتیجه برای هر کسی آسان است که فوراً شروع به استفاده از آن کند، حتی اگر قبلاً هرگز نام نرم افزار هوش مصنوعی را نشنیده باشید. پیچیدگی تعاملات ChatGPT چیزی است که در شش ماه گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

نه تنها می‌تواند بفهمد که شما چه می پرسید که به عنوان “پردازش زبان طبیعی” شناخته می شود بلکه تاریخچه مکالمه شما را نیز به خاطر می آورد و پاسخ های خود را بر اساس آن تنظیم می‌کند. این خیلی خوب است چون بر اساس شناختی که با استفاده از سابقه پرسشتان از شما به دست آورده جواب می‌دهد و اینطور نیست که هربار سوال می کنید انگار بار اولتان است که سوال می پرسید.

 

قیمت

ChatGPT یک پلن رایگان و همچنین یک پلن ChatGPT Plus را با قیمت 20 دلار در ماه ارائه می‌دهد. سرعت پاسخگویی تفاوت اصلی بین حساب‌ها تا 14 مارس 2023 با انتشار ChatGPT-4 بود که در حال حاضر فقط برای مشتریان پلاس در دسترس است.

 

ChatGPT برای چه کسانی است؟

خدمات ارائه شده توسط ChatGPT بسیار متنوع است، اما به ویژه برای بازاریابان محتوا که می‌خواهند تولید مقالات، گزارش‌ها یا سایر چیزهایی را که نیازمند انتشار مداوم هستند را افزایش دهند، مناسب است. OpenAI می گوید GPT-4 در بسیاری از سناریوها، از جمله قبولی در آزمون وکالت، «عملکرد در سطح انسانی را نشان می‌دهد».

 

۲. ابزار تبلیغ‌نویسی OwlyWriter در Hootsuite

ابزار کپی نویسی هوش مصنوعی جغد نویسنده

 

Hootsuite که یکی از مهم ترین آژانس های کسب‌وکار اینترنتی در جهان است توسط هوش مصنوعی OwlyWriter ارائه می‌شود، یک ابزار هوش مصنوعی خلاقانه داخلی که باعث صرفه‌جویی در ساعات کار حرفه‌ای رسانه‌های اجتماعی می‌شود.

شما می‌توانید از OwlyWriter برای موارد زیر استفاده کنید:

  • یک کپشن جدید در رسانه‌های اجتماعی با لحنی خاص و بر اساس یک درخواست بنویسید
  • یک پست بر اساس یک لینک بنویسید (مثلاً یک پست وبلاگ یا یک صفحه محصول)
  • ایده‌های پست را بر اساس یک کلمه کلیدی یا موضوع ایجاد کنید و سپس پست هایی بنویسید که ایده ای را که بیشتر دوست دارید بسط دهد.
  • پست های با عملکرد برتر خود را شناسایی کرده و مجدداً هدف قرار دهید.
  • برای تعطیلات پیش رو پست های مرتبط بسازید.

 

آموزش کار با OwlyWriter

برای شروع کار با OwlyWriter، وارد حساب Hootsuite خود شوید و به بخش Inspiration و سپس داشبورد بروید. سپس، نوع هوش مصنوعی را که می‌خواهید در عمل ببینید، انتخاب کنید.

برای مثال، اگر مطمئن نیستید چه چیزی را پست کنید، روی دریافت ایده کلیک کنید. سپس، موضوعی را که می‌خواهید به آن بپردازید تایپ کنید و روی دریافت ایده‌ها کلیک کنید.

برای رفتن به مرحله بعدی روی یکی از مواردی که بیشتر دوست دارید کلیک کنید. زیرنویس ها و هشتگ ها.

 

قیمت گذاری

OwlyWriter در تمام برنامه های Hootsuite گنجانده شده است که شامل برنامه های بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ نیز هست. قیمت این پلن ها از 99 دلار در ماه شروع می شود.

 

OwlyWriter برای چه کسی است؟

OwlyWriter برای بازاریابان پرمشغله شبکه‌های اجتماعی، سازندگان محتوا و صاحبان مشاغل عالی است. اگر شغل شما نوشتن برای شبکه‌های اجتماعی در هر ظرفیتی است این ابزار برای شما مناسب است.

 

۳. تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی با جاسپر

ابزار کپی نویسی هوش مصنوعی جاسپر

جاسپر آنقدر به خود ایمان دارد که به تولید محتوای نوشتاری شبیه به انسان که با همکاری تیمی در ذهن ساخته شده است افتخار می‌کند. این ابزار مانند فضای Google Workspace است. کتابخانه قالب و فضای ذخیره‌سازی ابری Jasper، آن را به انتخابی عالی برای مشاغل در هر اندازه‌ای تبدیل می‌کند تا پروژه‌های تبلیغ‌نویسی را به‌طور یکپارچه پیش‌نویس، ویرایش و تأیید کنند.

جاسپر از یک رابط کاربری به سبک document استفاده می‌کند. شما مختصری برای محتوایی که می‌خواهید، شامل گزینه‌هایی برای لحن، کلمات کلیدی SEO و موارد دیگر ارائه می‌دهید و سپس آن به شما پاسخ می‌دهد.

 

قیمت گذاری

Jasper یک پلن آزمایش رایگان برای حداکثر 10000 کلمه محتوا ارائه می‌دهد. برنامه های پولی بر اساس تعداد کلمات است و از 24 تا 500 دلار در ماه متغیر است.

 

جاسپر برای کسانی کاربرد دارد؟

جاسپر برای همگام نگه داشتن تیم های بازاریابی و تولید محتوا و برند مناسب است. طرح Jasper برای کسب‌وکار شامل یک لحن برند از تحلیلگر صوتی است تا محتوای آن را با لحن محتوای موجود شما مطابقت دهد.

۴. تبلیغ‌نویسی با Copy.ai

ابزار کپی نویسی copy.ai

Copy.ai پیش‌نویس‌های تقریباً آماده انتشار می‌سازد که تنها به حداقل ویرایش انسانی نیاز دارند. این فرآیند شبیه به استخدام یک نویسنده انسانی است. کافی است به آن موضوع بدهید، کمی جهت خلاقانه ارائه دهید، طرح کلی ایجاد شده را تأیید کنید و ادامه کار را انجام دهید. جالب اینجاست که همه این کارها فقط چند دقیقه طول می‌کشد. Copy.ai مقالات، پست هایی برای شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌های فروش و موارد دیگر را ایجاد می‌کند.

قیمت گذاری

شما می‌توانید حداکثر 2000 کلمه در ماه را به صورت رایگان دریافت کنید یا برای دریافت کلمات نامحدود، گردش کار خودکار، ابزارهای ترجمه و موارد دیگر با 49 دلار آمریکا در ماه مشترک شوید.

Copy.ai برای چه کسانی است؟

آیا واقعاً می‌توانید تبلیغ تولید شده توسط هوش مصنوعی را «رهبر فکری نو» بنامید؟ سوال برانگیزاست . با این وجود، این قطعاً یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی برای بازاریابان یا تیم‌های انفرادی برای تقویت تولید محتوای شما است.

۵. ابزار بازنویسی QuillBot

ابزار بازنویسی quillbot

QuillBot مانند سایر ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی، محتوا را از دستورالعمل‌ها تهیه نمی‌کند. این ابزار برای بیان مجدد محتواهای موجود به روش‌های جدید و خلاقانه است. بیش از تغییرات اساسی مانند تغییر جمله بندی و پیدا کردن مترادف ها، QuillBot همچنین می‌تواند محتوا را ساده سازی کند، یا آن را برای افزودن جزئیات مفید گسترش دهد.

قیمت گذاری

محدودیت طرح رایگان 125 کلمه برای بازنویسی و 2500 کلمه برای خلاصه کردن فقط با گزینه های اولیه است. پلن اشتراکی آن به قیمت 19.95 دلاری آمریکا در ماه تعداد نامحدود کلمات، حالت‌های بازنویسی اضافی، ابزارهای ضد سرقت ادبی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

QuillBot برای چه کسانی است؟

QuillBot برای استفاده مجدد از محتوا، از جمله ساده‌سازی شده و بازنویسی بخش‌هایی از مقالات برای استفاده به عنوان پست‌های شبکه‌های اجتماعی یا ایجاد نسخه‌های متعدد، عالی است. این یک راه ساده و سریع برای امتحان تبلیغ‌نویسی با هوش مصنوعی است.

۶. بازنویسی و تبلیغ‌نویسی Wordtune

ابزار بازنویسی وردتیون

Wordtune یکی دیگر از بازتولیدکننده های هوش مصنوعی برای بهبود وضوح و خوانایی نوشته شما است. مانند QuillBot، می‌توانید لحن محتوای خود را تغییر دهید و آن را کوتاه کرده یا گسترش دهید. Wordtune همچنین دارای چیزی است که آن را “چاشنی ها” می نامد تا کمی احساس از جمله آمار، حقایق و حتی جوک ها را اضافه کند.

قیمت گذاری

طرح رایگان این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر 10 بازنویسی در روز را انجام دهید. همچنین با 9.99 دلار دلار در ماه می‌توانید دسترسی نامحدود به تمامی ابزارهای ارائه شده توسط آن داشته باشید.

Wordtune برای چه کسانی است؟

از فریلنسرها گرفته تا تیم‌های تولید محتوا، Wordtune می‌تواند به شما کمک کند با شفاف‌سازی پیام‌تان، محتوا را تغییر دهید و مخاطبان خود را سریع‌تر جذب کنید.

7. تبلیغ‌نویسی با هوش مصنوعی Notion

کپی نویس نوشن

شما این را تصور کنید: تمام قدرت بهره‌وری یک صفحه‌گسترده با گزینه‌های قالب‌بندی یک سند ترکیب شده است که زیبایی بسیاری نیز دارد. این برنامه Notion است که به خاطر قالب‌های زیبا و کاربردی خود شناخته شده است.

Notion همچنین دارای یک ابزار هوش مصنوعی داخلی است. بیشتر روی وظایف بهره‌وری متمرکز است، اما ویژگی‌های قدرتمند تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی، از جمله حذف اصطلاحات، طوفان فکری، و حتی تهیه پیش‌نویس وجود دارد.

قیمت گذاری

شما می‌توانید حداکثر 3 سند و 3000 کاراکتر را به صورت رایگان تولید و ترجمه کنید. طرح حرفه ای، که از 8 دلار تا 57 دلار آمریکا در ماه متغیر است، ترجمه های نامحدود و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۸. مترجم و بازنویس DeepL

مترجم و بازنویس هوش مصنوعی دیپ ال

DeepL یک ابزار هوش مصنوعی است که آن را می توان در هر نوع سندی استفاده کرد، بنابراین برای کسب‌وکارهایی که به مناطق جدید گسترش می یابند عالی است. شرکت‌های بزرگ نیز از صرفه‌جویی در هزینه‌ها در مقیاسی که فقط به مترجمان برای ویرایش خروجی DeepL نیاز دارند، سود می‌برند.

سوالات متداول تبلیغ رایتینگ هوش مصنوعی

man with a q mark behind him

کپی رایتر هوش مصنوعی چیست؟

کپی‌رایتر هوش مصنوعی اصطلاحی است که به نرم‌افزارهای تبلیغ‌نویسی اشاره دارد که مقالات، صفحات فرود، تبلیغ وب‌سایت، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را براساس اعلان‌ها و دستورالعمل‌هایی که شما به آن می‌دهید تولید می‌کند. تبلیغ‌نویسان هوش مصنوعی از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تولید محتوایی با صدای انسان در مقیاس استفاده می‌کنند.

آیا هوش مصنوعی جایگزین تبلیغ نویس انسانی می‌شود؟

کپی رایترهای هوش مصنوعی جایگزین نویسندگان محتوای واقعی انسانی نمی شوند. بازاریابان هوشمند از نرم‌افزار تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی برای انجام وظایف کوچک‌تر از جمله تولید ایده و تحقیق استفاده می‌کنند تا بتوانند بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند: نوشتن محتوای جذاب. هر نسخه‌ای که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود همچنان به یک انسان برای ویرایش آن برای سبک، ماهیت و دقت واقعی نیاز دارد.

کدام ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا بهتر است؟

بهترین نرم افزار کپی رایتینگ هوش مصنوعی برای شما به فرآیند نوشتن و اهداف شما بستگی دارد. برخی از ابزارهای تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی در استفاده مجدد محتوا یا افزودن کلمات کلیدی سئو به شیوه‌ای طبیعی برتری دارند، و برخی دیگر پیش‌نویس‌هایی با نام تجاری تولید می‌کنند که قبل از انتشار فقط به کمی ویرایش نیاز دارند. بهتر است ابتدا، تصمیم بگیرید که کدام بخش از فرآیند خود را خودکار کنید، سپس به دنبال بهترین ابزار تبلیغ‌نویسی هوش مصنوعی برای این کار باشید.

تبلیغ‌نویسی با هوش مصنوعی تنها راه برای به حداکثر رساندن بهره‌وری شما نیست. با استفاده از همه تکنیک ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ یا دستکم تعداد زیادی از آن‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، انتشار، تعامل، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر در رسانه‌های اجتماعی خود را در همه حساب‌هایتان مدیریت کنید.

 

 

 

منبع

 

 

 

به این مطلب امتیاز بده post

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان