سقف درآمد اینستاگرام چقدر است؟

فهرست مطالب

ایا واقعا میتوانیم از اینستاگرام پول بدست آوریم یا خیر؟

اگر قرار است کسب درآمد داشته باشیم، چه مقدار میتوانیم درآمد بدست آوریم؟

ایا می­توان به اینستاگرام به عنوان یک شغل و منبع کسب درامد نگاه کرد یا خیر؟

دوستان اینستاگرام یک ابزار برای سرعت بخشیدن روند رسیدن ما به مقاصد تجاری و غیر تجاری است. لذا استفاده از این ابزار نیازمند مهارتی هست که شما باید یاد بگیرید.

 

فایل صوتی مقاله را در زیر میتوانید گوش کنید.

دانلود فایل صوتی مقاله

  • لازمه موفقیت در اینستاگرام چیست؟

در گذشته خیلی از افراد فروشگاه داشتند و از این طریق به درآمد خوبی رسیدند و در صنف خود  ثروتمند شدند اما بعضی دیگر شکست خوردند. آیا میتوان گفت که تنها با داشتن فروشگاهی، موفق خواهیم شد ؟ خیر نمیتوانیم ، به دلیل اینکه آنهایی که شکست خوردند دانش و اطلاعات لازم برای تجارت خود را نداشتند. نمی دانستند که فروشگاه خود را در کجا احداث کنند، یا اینکه اگر در این منطقه احداث نمودند، در آن منطقه  مردم چه کالا با چه قیمتی نیاز دارند. درمورد بازاریابی و همچنین درمورد اینکه به چه روشی مردم را راضی نگهدارند اطلاعی نداشتند. چه ویترینی باید طراحی کنند ، چطور با مشتری صحبت کنند، چه کالایی را بفروشند در این موضوعات اطلاعاتی نداشتن و این باعث شد که با شکست مواجه شوند.

اینستاگرام به همین صورت است. پس اینستاگرام فروشگاه شماست. شما باید اطلاعاتی درمورد اینکه چه کالایی را می­خ واهید بفروشید، مخاطبین شما چه کسایی هستند، وضعیت مالی مخاطبین شما به چه صورت است، دنبال چه اطلاعاتی هستند و یا اینکه از شما چه محصولی می­خواهند، ایا به دنبال مشاوره  از شما هستند، داشته باشید. همچنین به چه چشمی به شما نگاه می­کنند، شما در نگاه آنها چطور ظاهر شدید. اگر قرار باشد محصولی برای آنها بفرستید با چه قیمتی باید بفروشید. اگر مشتریان شما افرادی هستند که سطح مالی متوسطه باشند پس به دنبال محصولی با قیمت متوسط و ارزان هستند. به همین علت شما باید محصولی با قیمت مدنظر آنها تولید کنید. اگر برای مشتریان کیفیت محصول خیلی مهم است پس باید محصولی را تولید کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. همه این موارد نیازمند دانش و اطلاعاتی هست که شما درمورد مشتریان و درمورد کسب و کار اینستاگرامی خود باید کسب کنید.

لازمه این موضوع این هست که شما اطلاعاتی درمورد بازاریابی و اطلاعات فنی در مورد اینستاگرام داشته باشید که من به شما کمک می کنم بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید و در اینستاگرام ثروت سازی کنید و بتوانید فروش خود را چند برابر کنید

آیا میتوانیم از ایسنتاگرام پول بدست بیاوریم یا خیر؟

افرادی هستند که در حوزه اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات فعالیت می­کنند و تبدیل به یک اینفلوئنسر شدند. درآمدهای آن ها از این طریق بالای 50 میلیون تومان است.

در گفتگویی که با یکی اینفلوئنسر ها داشتم ، ایشان گفتند  که « برای هر ویدیوی تبلیغاتی که تهیه و در صفحه اینستاگرامی خود تهیه قرار میدهم برای یک برند و مجموعه ها مبلغی بین 10-15 میلیون تومن دریافت می کنم ».

ممکن است  10-15 میلیون تومان مبلغ قابل توجهی برای شما نباشد،  اما نسبت به زمان و کاری که انجام می شود مبلغ قابل توجهی هست.

موضوع بعدی اینکه آیا ما برای اینکه درآمد خوبی داشته باشیم فقط باید تبدیل به یک اینفلوئنسر شویم و بتوانیم مخاطب جذب کنیم؟ در جواب باید گفت خیر، افرادی هستند که با داشتن دانش و اطلاعات کافی و با استفاده از فروش محصول و یا خدمات خود درآمد هایی خیلی بیشتر از اینفلوئنسرها داشته باشند. اما چون اینفلوئنسرها بین مردم دیده می­شوند ، به نظر می­رسد که  باید تبدیل به یک اینفالوئنسر شوند، اما اینفلوئنسر تنها روش کسب درآمد نیست. من افرادی را می­شناسم که با استفاده از فروش محصول خود توانستند درآمد های خیلی بیشتر از اینفلوئنسرها داشته باشند. به عنوان مثال جمعی از خانوم­ها که در گذشته  مزون فعالیت داشتند، هم اکنون با وجود، اینستاگرام مخاطبان خود را بسیار بسیار افزایش دادند و توانستند با اینستاگرام محصولات خود را معرفی کنند و به تمام شهر ها بفرستند اما در گذشته این امکان وجود نداشت که با شهرهای دیگر هم در تعامل باشند.

موضوع دیگر اینکه اینستاگرام به حالت بالقوه دارای مزایایی هست که شما در حالت عادی این مزایا را ندارید. اگر شما یک محیط فیزیکی داشته باشید باید یکسری هزینه هایی را پرداخت کنید که با استفاده از اینستاگرام شما این هزینه ها را پرداخت نمی کنید. مثل اینکه شما اگر یک محیط فیزیکی داشته باشید باید اجاره مکان پرداخت نمائید و یا هزینه هایی مثل هزینه کارمند، انبار و …. . اگر شما بخواهید محصول خود را بفروشید میتوانید با استفاده از اینستاگرام این هزینه ها را کاهش دهید  و در واقع به صفر برسانید و بتوانید حتی همونطور که گفتم محصولات خود را به تمام شهرها و کشورها بفروش برسانید.

5/5 - (1 امتیاز)

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان