تایید ایمیل اینستاگرام پولساز

سوشال مدیا ایران

تبریک!!

 شما در دوره“اینستاگرام پولساز” ثبت نام شدید 

تا چند لحظه دیگر جلسه اول دوره در ایمیل شماست 

 هر روز یک ایمیل برای شما ارسال می شود .(پوشه SPAMرا هم چک کنید)

 احساس کردیم شاید به موضوع زیر هم علاقه مند باشید…

یک پیشنهاد شگفت انگیز 

این پیام تنها یک بار برای شما نمایش داده می شود

ساعت
دقیقه
ثانیه

چطور در اینستاگرام

به درآمد میلیونی برسیم؟

ثروت سازی از اینستاگرام!!!

این روز ها قدرت پولسازی اینستاگرام بر همکان آشکار شده است،زیرا شما مستقیم با کاربر مصرف کننده در هر جای دنیا می توانید مستقیما ارتباط داشته باشید ،قیمت گذاری خودتان را انجام دهید و واسطه ها را کاملا حذف کنید علاوه بر این هزینه های شما تقریبا به صفر می رسد زیرا شما هزینه اجاره،کارمند،مالیات،قبوض و …را ندارید و به راحتی می توانید محصول و خدمات خود رابه سراسر دنیا به فروش برسانید.

اما این کار هم مانند هر کاری نیاز به آموزش دارد وچه بسا خیلی از افراد هزینه های زیادی در اینستاگرام می کنند و موفق نمی شوند.

در دوره ثروت سازی از اینستاگرام هر آنچه برای یک بازاریابی و فروش حرفه ای در اینستاگرام نیاز دارید را در اختیار شما قرار میدهد و پس از پایان دوره اگر تمام موارد را اجرا کنید قطعا به موفقیت و درآمد خواهید رسید.این دوره یک دوره بسیار کاربردی ،پر مغز و مفید است که کاملابه زبانی کاملا ساده نمودارها و تکنیک های بازاریابی را برای شما آماده کرده است.

برای این دوره بسیاز زحمت کشیده شده است و حاصل بسیاری کتب لاتین و آموزش هایی است که به صورت دلاری با قیمت های بسیار بالا خریداری شد و کاملا بومی سازی شده است تا در نهایت مواردی که در کتاب ها وجود دارد اما در ایران اجرایی نیست را حدف و مواردی را در اختیار شما قرار دهد که امتحان خود را در صنعت های مختلف پس داده است .

این پیام تنها یک بار برای شما نمایش داده می شود

40% تخفیف دوره فقط برای چند دقیقه​

ساعت
دقیقه
ثانیه
112

مدرس دوره (امیرحسین عطاریانی)

این دوره حاصل چندین سال آزمون و خطادر صنعت های مختلف و مطالعه بسیاری از منابع لاتین است که به صورت کاملا بومی سازه شده گرد آوری شده. بنابراین مطالب دوره کاملا کاربردی است و سعی شده تا حد ممکن از نمودار ها و جدول های خسته کننده بازاریابی کمتر استفاده شود و به راحت ترین شکل ممکن ارائه داده شود

پس از پایان دوره دستاورد شما چیست؟

مدرس دوره :امیر حسین عطاریانی

مدیر و موسس سوشال مدیا ایران

(نویسنده کتاب 7 تکنیک بازاریابی با اینستاگرام)

همیشه به دنبال راهی بودم تا کسانی که شغل خودشان را دارند و وقت کافی برای آموزش مباحث تخصصی بازاریابی با اینترنت را ندارند بتوانند به راحت ترین روش کسب و کار اینترنتی داشته باشند.سوشال مدیا ایران را برای جهش در بازاریابی تاسیس کردم

برخی از پیج هایی که با ما همکاری داشتند

این ها سوالات شما هم بود!!!

این دوره کاملا تست شده و حاصل تجربیات در صنعت های مختلف است شما قطعا اگر تمام موارد را اجرا کنید به موفقیت می رسید اما اینکه بلافاصله بعد از تهیه دوره و مطالعه آن به سود برسید در هر کسب و کاری امری نا معقول است .

بازدهی این دوره در هر کسب و کاری متفاوت است اما به عنوان مثال کسب و کار هایی که محصولات عمومی را شامل می شوند مانند طلا فروشی ها و کسانی که محصولات همه پسند دارند یا در حوزه هایی مثل زیبایی،مد و فشن،زیرور آلات،آرایشی،تناسب اندام،تفریحی و…فعالیت می کنند زود تر به نتیجه می رسند.

قیمت کالا در اینستاگرام اصلا مهم نیست ،مهم حوزه تخصص شماست و توانایی متقاعد سازی و جلب اعتماد توسط شما.
در اینستاگرام پیج های بسیاری وجود دارد که خرید و فروش خودرو های لوکس و حتی خانه های ویلایی گران قیمت انجام می دهند .

 خیلی از مشتریان برای اینکه یک مطب دندانپزشکی را پیدا کنند اول در گوشی خودشان جستجو می کنند و چه بسیار به ظاهر پزشکانی که با خود نمایی در اینستاگرام درآمد های بسیار زیاد تری از یک پزشک تحصیل کرده دارند.

حوزه آرایشگری یکی از پولساز ترین صنعت ها در اینستاگرام هستند ، شما در فضای فیزیکی نمی توانستید نمونه کارهای خود را به کسانی که شما را نمی شناختند نمایش دهید و آن هارا نسبت به تخصص و سلیقه خود آگاه کنید.در اینستاگرام این امکان وجود دارد که کسب و کارتان را به دیگران نمایش دهید حتی اگر سالن شما در یک منطقه پر رفت و آمد نباشد .

به علاوه شما می توانید بسیاری روابط های کاری جدید را پیدا کنید که قبلا امکان آن وجود نداشت.

شما در این دوره بازاریابی و فروش یک محصول یا خدمات  را کاملا می آموزید. در نتیجه اگر محصول یا خدمات ندارید 2 راه دارید یا محصول دیگران را بفروشید یا به صورت درصدی یا خودتان خرید کنید و بفروشید و یا مدیریت پیج یک شرکت یا مجموعه را انجام دهید.

قطعا یکی از جذابیت های اینستاگرام این است که صاحب کسب و کار می تواند بهترین محتوا را تولید کند و تبلیغات را انجام دهد .

اما اگر با حجم بالای سفارش ها و کمبود وقت روبرو است می تواند از نیروهایی برای واسپاری کارها استفاده کند.

شما در این دوره بازاریابی با شبکه های اجتماعی با محوریت اینستاگرام را می آموزید اگر اینستاگرام فیلتر شود شما از هر سوشال مدیایی می توانید استفاده کنید وشما اصول را آموخنه اید 

در دوره ثروت سازی از اینستاگرام شرکت کنید
و کسب درآمد خود را شروع کنید

مهلت استفاده از کد تخفیف 40% برای این دوره

ساعت
دقیقه
ثانیه

سوشال مدیا ایران

این پیام تنها یک بار برای شما نمایش داده می شود

ساعت
دقیقه
ثانیه
اسکرول به بالا

کد تخفیف شما: fstvst1

ساعت
دقیقه
ثانیه

این کد تا دقایقی دیگر منتقضی می شود. سریعا آن را یادداشت یا کپی کنید

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.