بهترین عکس نوشته ساز اندروید و آیفون (IOS) 2022

بهترین عکس نوشته سازها

فهرست مطالب

بهترین عکس نوشته ساز برای اندروید و IOS کدام ها هستند؟ در اینستاگرام، سایت و سایر شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی می توانیم تصاویری که دوست داریم را به اشتراک بگذاریم. اما اینکه تصاویر ما چه محتوایی داشته باشند و چقد جذاب باشند، باعث می شود که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم و به اهداف تجاری خود رسیده یا توجه افراد بیشتری را نسبت به خود جلب کنیم.

یکی از روش هایی که می توان با استفاده از تصاویر توجه افراد بیشتری را نسبت به خودمان جلب کنیم، استفاده از عکس نوشته ها است. عکس نوشته ها می توانند منظور ما را واضح تر برسانند و تلفیق متن و عکس باعث می شود که چشم کاربر بر روی تصویر زوم کرده تا محتوای آن را بخواند و همین کار باعث افزایش بازدهی تصاویری خواهد شد که به اشتراک گذاشته اید.

نکته قابل اهمیت آن است که ساخت عکس نوشته کار ساده ای نیست و نیازمند سخت افزارهای کامپیوتری و دانش بالا در زمینه نرم افزارهایی همچون فتوشاپ است. اما در چند سال گذشته نرم افزارهای عکس نوشته ساز زیادی به بازار آمده اند که کار کردن با آن ها نه تنها به سختی کار کردن با فتوشاپ نیست، بلکه استفاده از آن خیلی هم ساده است. چالشی که ما در حال حاضر با آن مواجه هستیم این است که تعداد این نرم افزارها آنقدر بالاست که نمی دانیم از کدامیک از آن ها استفاده کنیم.

علیرغم تعداد بالای این عکس نوشته سازها، نمی توان انتظار داشت که همه آن ها خوب باشند. به همین علت در این پست قصد داریم به معرفی بهترین عکس نوشته سازها برای اندروید، IOS و ویندوز بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین عکس نوشته سازهای اندروید

متن نگار

بهترین عکس نوشته ساز

عکس نوشته ها باعث می شوند که تصاویر گیرایی بیشتری داشته باشند. اما اگر یک عکس نوشته ساز فارسی و با امکانات بالا و بومی باشد می توان عکس نوشته هایی بسیار زیباتر طراحی کرد. متن نگار را می توان بهترین عکس نوشته ساز فارسی دانست که امکانات بسیار زیادی در اختیار ما قرار داده و با استفاده از آن ها می توانیم عکس نوشته های بسیار جذابی را طراحی کنیم.

مهم ترین مزیت متن نگار نسبت به نمونه های خارجی آن است که کاملا بومی سازی شده است و می توان فونت های فارسی را در آن پیدا کرد. یکی از مهم ترین معایب عکس نوشته سازهای خارجی نداشتن فونت های فارسی جذاب است که باعث می شود خیلی عملکرد خوبی از خود ارائه ندهند. چون فونت موضوع بسیار مهمی است و حتی اگر عکس نوشته های خوبی بسازید اما فونت متن جذاب نباشد، طرح نهایی خیلی چشمگیر نخواهد شد.

معرفی برنامه برای تولید محتوا با گوشی

متن نگار یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند بومی در زمینه ساخت عکس نوشته و تایپوگرافی است که برای دستگاه های اندروید ارائه شده است. این برنامه جذاب به صورت رایگان و با قابلیت پرداخت درون برنامه در مارکت های بزرگ جهانی همچون گوگل پلی و کافه بازار منتشر شده است. به هنگام باز کردن این برنامه شما با امکانات بسیاری در دسته بندی های مختلف مواجه می شوید که می توانید به دلخواه و بر اساس خلاقیتی که به خرج می دهید از آن ها استفاده کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس نوشته هایی با فونت های جذاب فارسی ساخته و با چند کلیک خلاقیت خود را به نمایش عموم بگذارید. یکی از مهم ترین مزیت های متن نگار، سهولت در استفاده است. نرم افزارهای بسیاری برای ساخت عکس نوشته وجود دارند اما برخی از آن ها به صورت تخصصی بر روی این زمینه کار نمی کنند و گاها استفاده از آن ها سخت بوده و افراد مبتدی نمی توانند از آن ها بهره ببرند. اما متن نگار اپلیکیشنی است که کاملا به این منظور ساخته شده است و شما می توانید خیلی راحت و سریع عکس نوشته خود را طراحی کرده و در گوشی خود ذخیره کنید. این اپلیکیشن همچنین قابلیت استفاده بر روی ویندوز با استفاده از نرم افزار شبیه ساز اندروید را داراست.

در این اپلیکیشن بیش از 250 فونت فارسی و انگلیسی در اختیار شما قرار گرفته و شما می توانید به دلخواه از هر کدام استفاده کنید. به علت فراوانی فونت، شما می توانید فونت های زیادی را پیدا کنید که به یکدیگر نزدیک هستند و با تلفیق آن ها عکس نوشته های زیبا بسازید. از دیگر امکانات این برنامه می توان به مواردی همچون استفاده از رنگ های مختلف، استفاده از تکنیک سایه دادن به متن، استفاده از تصاویر بسیار، قابلیت های مربوط به متن و فونت، امکان ویرایش لایه ای و ویرایش لایه های مختلف عکس نوشته اشاره کرد.

این برنامه عملکرد بسیار مثبتی از خود ارائه داده است و توانسته که نظر بسیاری از فارسی زبانان را جلب کند. این نرم افزار تاکنون بیش از 500 هزار بار توسط دستگاه های اندرویدی دانلود شده و با عملکرد بسیار مناسب خود توانسته امتیاز 4.5 از 5 را کسب کند که با توجه به این حجم از دانلود، امتیازی عالی محسوب می شود. چون راضی نگهداشتن این تعداد کاربر کار هر اپلیکیشنی نیست و امتیاز دریافت شده با توجه به میزان دانلود صورت گرفته نشان از کیفیت بالای این برنامه دارد. نکته مهم دیگر آن است که تمامی قابلیت های این اپلیکیشن به کل فعال هستند و تنها به علت تامین مالی، هنگام استفاده از اپ به شما تبلیغات نمایش داده می شود.

از مهم ترین امکاناتی که برنامه متن نگار دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • دسترسی داشتن به طیف بزرگی از فونت های فارسی و انگلیسی که تعداد آن ها بیش از 250 عدد است.
  • قابلیت ادیت هم زمان متون مختلف عکس نوشته
  • قابلیت اضافه کردن بی نهایت متن بر روی تصاویر ادد شده
  • قابلیت انتخاب تصاویر از گالری گوشی شما و دارا بودن گالری تصاویر آنلاین برای انتخاب تصاویر آنلاین
  • جابجا کردن متون با حرکات انگشتان
  • قابلیت قرار دادن واترمارک بر روی عکس نوشته به جهت جلوگیری از کپی کردن آن ها
  • دارا بودن پلت رنگی بسیار گسترده + امکان تغییر رنگ متن ها
  • قابلیت چرخش 360 درجه متون
  • قابلیت برعکس کردن متن ها
  • قابلیت افزودن افکت های متخلف همچون سایه برای جذاب کردن هر چه بیشتر متن ها

عکس نوشته ساز

عکس نوشته ساز

برنامه بعدی که قصد معرفی آن را داریم برنامه عکس نوشته ساز بوده که کاملا فارسی و بومی است. این برنامه دارای امکانات بسیار زیاد و فوق العاده ای است و از مهم ترین آن ها می توان به مواردی همچون قابلیت بی نهایت متن و استیکر به تصاویر، امکان افزودن قابل به تصاویر و درج لوگو اشاره کرد. این نرم افزار دارای 30 افکت اختصاصی برای تصاویر مختلف بوده و شما می توانید پس از طراحی کردن عکس نوشته، پروژه را ذخیره سازی کرده تا بعدا ویرایش های بعدی را بر روی آن اعمال کنید.

 

شما می توانید روشنایی و شفافیت را در برنامه تغییر داده و رنگ تصاویر را نیز با استفاده از افکت های مختلفی که وجود دارد، تغییر دهید. دقت به خرج دادن در ساخت عکس نوشته موجب افزایش کیفیت کار نهایی خواهد شد و در اپلیکیشن عکس نوشته ساز این امکان تعبیه شده است که بر روی تصاویر و متون زوم کرده تا به هنگام انجام کار، دقت بیشتری داشته باشید. این برنامه هوشمند بوده و شما می توانید در صورتی که قصد استفاده از یک رنگ خاص به کار بردن در تصویر را برای متن یا سایر بخش ها داشته باشید، می توانید از قابلیت تشخیص رنگ از تصویر این اپلیکیشن استفاده کنید. برای استفاده از آن کافی است که محل مورد نظر را لمس کنید.

با نصب کردن این برنامه به بیش از 500 تصویر پس زمینه به صورت دسته بندی شده دسترسی خواهید داشت و این امکان فراهم شده تا هر یک را که قصد استفاده از آن را داشتید دانلود و استفاده کنید. همچنین بیش از 500 استیکر دسته بندی شده وجود دارد که می توانید آن ها را دانلود و استفاده کنید. مهم ترین بخش هر عکس نوشته ساز فارسی، فونت های آن هستند. در این جا نیز عکس نوشته ساز خوب عمل کرده و بیش از 200 فونت فارسی و انگلیسی در برنامه قرار داده شده اند که می توانید به دلخواه، از هر یک از آن ها استفاده کنید.

آموزش اینشات

برای سهولت در استفاده، 200 متن آماده در چهار دسته بندی به شما ارائه شده و پس از انجام ادیت های مورد نظر می توانید لوگو و واترمارک خود را درج کنید. همچنین قابلیت تغییر شفافیت متن و تصویر در این اپلیکیشن گنجانده شده است و شما می توانید به متن نوشته شده حاشیه و سایه دهید. امکان چرخش سه بعدی متن، ترکیب چند رنگ برای یک متن و قابلیت استفاده از رنگ های نامحدود برای متن اصلی، حاشیه و سایه آن، از دیگر قابلیت های مثبت این اپلیکیشن هستند.

این اپلیکیشن دقت بالایی در استفاده داشته و شما می توانید متن و لوگو را به صورت دقیق جابجا کنید. به علاوه تمامی امکانات جذاب معرفی شده، این ویژگی نیز به برنامه افزوده شده است که آیتم ها و لایه های قبلی را ققل کرده تا در صورت برخورد انگشتتان با آن ها، به صورت ناخواسته جابجا نشوند. و در نهایت نیز باید به رابط کاربری زیبا، کاربردی و ساده آن اشاره کنیم که کار را برای تمامی کاربران خود، از مبتدی گرفته تا حرفه ای، بسیار ساده کرده است.

پیکس آرت

عکس نوشته ساز

پیکس آرت یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت عکس بوده که تنها کاربری آن برای ساخت عکس نوشته نیست و با استفاده از آن می توانید عکس های خود را ادیت کنید. با این حال به دلیل موضوع مقاله، ما فقط به امکانات ساخت عکس نوشته این اپلیکیشن اشاره می کنیم. شما با استفاده از پیکس آرت می توانید عکس های خود را از طریق دوربین و گالری وارد کرده و به هنگام ادیت عکس ها می توانید از امکانات بسیاری همچون برش منظم و دقیق، برش های شکلی مانند شکل قلب، الماس و…، حالت معکوس کردن افقی یا عمودی عکس و تغییر سایز تصویر بهره ببرید.

با استفاده از پیکس آرت می توانید متون خود را با رنگ ها و استایل های زیبا و جذاب به همراه امکانات بسیار ویرایش کنید. فونت های مختلفی در دسترس است که البته بیشتر آن ها فقط انگلیسی هستند اما یک قابلیت جذاب گنجانده شده در این نرم افزار، امکان ادد کردن فونت های دلخواه به برنامه است. می توانید فونت مورد نظر خود را دانلود کرده و به برنامه اضافه کنید. سپس می توانید با فراخوانی آن فونت بر روی متن خود، از آن استفاده کنید.

چطور یک نام مناسب برای پیج خود انتخاب کنیم؟

یکی از امکانات جالب آن است که شما می توانید با قلم های مختلفی که وجود دارد، بر روی تصاویر طراحی انجام داده و یک اثر جذاب طراحی کنید. همچنین قابلیت افزودن تصاویر اضافه، اشیاء و افکت های جذاب به عکس نوشته شما وجود دارد و شما می توانید قاب های مختلفی را برای اطراف عکس نوشته خود استفاده کنید تا جذابیت آن بیشتر شود. به علاوه افکت های بسیار جذابی در برنامه تعبیه شده است که با مراجعه به بخش افکت ها می توانید آن ها را بر روی عکس نوشته خود اعمال کنید. پیکس آرت همچنین از زبان فارسی پشتیبانی کرده و می توانید زبان فضای کاربری آن را فارسی سازی کنید.

پیکس آرت یک دوربین اختصاصی ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید نور و کنتراست را تنظیم کرده و بر روی تصاویر خود در لحظه افکت قرار دهید. دوربین پیکس آرت به سبب امکانات خوبی که ارائه می دهد می تواند جایگزین مناسبی برای گوشی هایی باشد که کیفیت دوربین مناسبی ندارند. می توانید عکس نوشته خود را پس از انجام ویرایش های لازم با چندین فرمت مختلف بر روی گوشی خود ذخیره کنید. همچنین می توانید در خود اپلیکیشن و به صورت خودکار، تصاویر ویرایش شده و عکس نوشته های طراحی شده را در شبکه های اجتماعی معروف آپلود کنید.

بهترین عکس نوشته سازهای IOS

Phonto

عکس نوشته ساز

اولین برنامه عکس نوشته ساز که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم نرم افزار فونتو است که امکانات بسیار زیادی دارد. تعداد فونت های پیشفرض این اپلیکیشن که انگلیسی هستند حدود 400 مورد بوده و می توانید فونت های اضافه خود را به آن اضافه کنید. برای انجام این کار باید فونت ها را با فرمت .ttf دانلود کرده و سپس فونت های دانلود شده را به پوشه دیتای اپلیکیشن منتقل کنید. برای استفاده کامل از این اپلیکیشن و حذف تبلیغات لازم است که نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید. این نرم افزار امکانات خوبی در اختیار شما قرار می دهد، اما از لحاظ قابلیت های ویرایشی، به پای اپلیکیشن فونت استودیو که در ادامه به آن می پردازیم نمی رسد.

Font studio

عکس نوشته ساز

Font Studio یکی از بهترین برنامه های عکس نوشته ساز برای گوشی های دارای سیستم عامل IOSs بوده که به صورت رایگان عرضه شده و جزء بهترین و پرکاربردترین اپلیکیشن های این حوزه است. در این برنامه بیش از 120 فونت انگلیسی جذاب وجود داشته که می توانید از آن ها برای زیباسازی متن های خود استفاده کنید. تمامی متن هایی که می نویسید قابلیت ویرایش دارند و با استفاده از امکانات زیادی که در اختیار شما قرار داده شده است می توانید اندازه، رنگ، شفافیت، میزان سایه و زاویه متن خود را شخصی سازی کنید.

همچنین بیش از 400 استیکر و 30 قاب برای عکس نوشته های شما در برنامه تعبیه شده است. این نرم افزار همچنین قابلیت ویرایش عکس ها را نیز داراست و می توانید پس از ساخت عکس نوشته خود، آن را با استفاده از سایر امکانات همچون فیلترهای موجود زیباتر کنید.

InstaQuote

عکس نوشته ساز

از مهم ترین جذابیت های این اپلیکیشن این است که 20 قالب منحصر به فرد مربعی برای ایجاد کردن تغییرات در این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داده اند. علاوه بر قالب های آماده ارائه شده، تعداد قابل توجهی تصویر پس زمینه با کیفیت HD ارائه شده است. همچنین بیش از 50 فونت جذاب و زیبای انگلیسی ارائه شده که می توانید شخصی سازی های بیشتری نیز بر روی آن ها انجام دهید. می توانید از تصاویر موجود در گالری به عنوان پس زمینه عکس نوشته خود استفاده کنید. نسخه پایه این نرم افزار رایگان است.

After Photo

بهترین نرم افزار قرار دادن عکس نوشته

این نرم افزار به صورت اختصاصی برای گوشی های IOS ارائه شده است. این نرم افزار به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و می توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید. رابط کاربری این اپلیکیشن ساده بوده و تعداد بالایی فونت را بدون نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای در اختیار شما قرار می دهد. به علاوه، چندین امکان دیگر در نرم افزار وجود دارد که می توانید علاوه بر ساخت عکس نوشته، از آن ها استفاده کنید تا تصاویر خود را ویرایش کنید.

آموزش پاک کردن بک گراند تصاویر با یک برنامه جذاب

اگر مراقب جیبتان هستید و دلتان نمی خواهد پول خرج کنید (همه ما اینطوری هستیم!)، پس حتما باید برنامه After Photo را نصب کنید. این اپلیکیشن هم کاربرد آسانی دارد و هم تعداد زیادی فونت مختلف بدون نیاز به پرداخت هزینه در اختیارتان می گذارد. علاوه بر این، این برنامه برخی از ابزارهای اصلی ویرایش عکس را هم در اختیارتان قرار می دهد که به شما امکان می دهند ظاهر عکستان را خاص و سفارشی کنید. شاید تنها ایرادی که می توان از این اپلیکیشن گرفت، وجود تبلیغات در برنامه است که آن هم به دلیل رایگان بودن نرم افزار منطقی است، اما برای دوستانی که میانه خوبی با تبلیغات ندارند خوشایند نیست. با این حال نمی توان از امکانات جذابی که در اختیار ما قرار می دهد گذشت.

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین نرم افزارهای عکس نوشته ساز اندروید و IOS را به شما معرفی کردیم. مسلما هر کدام نسبت به دیگری مزایایی دارند. پس پیشنهاد می شود ابتدا بررسی کنید که کدامیک از نرم افزارهای معرفی شده برای شما مناسب است و از همان اپلیکیشن استفاده کنید. از این که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید متشکریم. در صورتی که نظر یا سوالی دارید، در بخش کامنت های همین پست منتظر شما هستیم.

3/5 - (2 امتیاز)

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان