چگونه در 2 هفته 10 کا فالوور به دست آوریم ؟

64-420x294

فهرست مطالب

چطور فالور بیشتری دراینستاگرام به دست آوریم ؟

زمانی که تنها یک سایت در حال رشد بودیم، مدام در حال تحقیق و آموزش در مورد افزایش فالوور اینستاگرام و کسب و کارهای اینستاگرامی بودیم. پس از امتحان کردن روش های مختلف توانستیم در 2 هفته 10 کا افزایش فالوور داشته باشیم 

در دو هفته اول فالور های ما از 0 به 10K رسید; ما به یک فرمول بسیار ساده برای افزایش فالوور دست یافته بودیم که باعث شد به سرعت رشد کنیم ما توانستیم فروش خودمان را افزایش دهیم و با سرعت خیلی زیاد مخاطبان آنلاین و فالوورهای خود را افزایش دهیم و کسب و کارمان را با نرخی فراتر از حد نرمال و حتی بالاتر از حد انتظار خودمان افزایش دهیم.

در ادامه ما به شما گام به گام تمام کارهایی که انجام دادیم تا افزایش فالوور داشته باشیم و به این موفقیت دست پیدا کنیم را شرح می‌دهیم؛ و شما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام جذب کنید

چطور فالور بیشتری دراینستاگرام به دست آوریم ؟

در عمر فعالیتمان با شرکت های و صنعت های زیادی کار کردیم، صنایع مختلف مانند صنایع تولیدی، آموزشی، صنایع دستی، پزشکی، زیبایی و… و از تمام آنها تجربیاتی جدید به دست آوردیم، در ابتدا تمام مواردی را که جدید پیدا می‌کردیم در هر صنعتی استفاده می‌کردیم، اما در تمام صنایع بازدهی نداشت. درصدی از این موضوع به خاطر تغییر الگوریتم اینستاگرام بود و درصدی به خاطر رفتار مردم در صنایع مختلف، در ادامه اصول و روش هایی که در تمام صنعت‌ها نتیجه بخش بوده است و تجربیات خودمان در صنایع مختلف را به شما به اشتراک می‌گذاریم

اکثر کسانی که اول راه هستند و کسب و کاری ندارند 2 سوال مهم دارند در زیر یک ویدئو از مهندس امیرحسین عطاریانی می بینید که به دو سوال شما پاسخ داده است

1-چطور بدون محصول از اینستاگرام کسب درآمد کنیم ؟

2- چطور از ایده خود کسب درآمد کنیم ؟

پخش ویدیو

اگر می خواهید 0 تا 100 بازاریابی با اینستاگرام را بیاموزید،می توانید در دوره ثروت سازی از اینستاگرام شرکت کنید 

1.چه محتوایی را انتخاب کنید و چه موضوعی برای شما مناسب است؟

این بخش به کمی فکر و تلاش احتیاج دارد. برای به دست آوردن تعداد زیادی فالوور واقعی در اینستاگرام شما باید محتوایی را تولید کنید که نه تنها برای اینستاگرام تولید شده، بلکه برای آنچه که مخاطب شما میخواهد نیز مناسب باشد. پیدا کردن روش درست بسیار مهم است، چون باعث می‌شود که فالور های بیشتری جذب کنید و شما را بیشتر بشناسند و افزایش فالوور واقعی داشته باشید. 

به طور کلی، تصاویر مختلفی دراینستاگرام وجود دارند که در صنایع مختلف متفاوت است تصاویری با نقل‌قول‌های انگیزشی یا خنده‌دار، عکاسی های با کیفیت، یا تصاویرگرافیکی حرفه ای

با این حال، باید با دقت در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی را تولید می‌کنید. باید به یاد داشته باشید که Instagram یک هدف خاص و منحصر به فرد است و تجربه‌ای که به کاربر می‌دهد کاملاً متفاوت از چیزی مانند Facebook و Twitter است.

در تولید محتوا این موارد را نظر بگیرید:

  • چگونه افراد می‌خواهند محتوای شما را پیدا کنند؟
  • از چه هشتگهایی استفاده می‌کنید؟
  • اگر کسی یکی از این هشتگ ها را جستجو کند و پست‌های خود را پیدا کند، آیا آن‌ها به اندازه کافی کنجکاو می‌شوند تا پیج شما را باز کنند؟ یا اینکه آن‌ها ناامید خواهند شد زیرا بین پست شما و هشتگ هیچ ارتباطی وجود ندارد؟
  • زمانی که مردم انگشت خود را روی صفحه گوشی می کشند و یه سرعت عکس ها را بالا می کشند چه عکسی آن ها را متوقف می کند؟

طبق آمار های ما مردم پیام تصویری را 60000 بار بیشتر از یک متن ساده درک میکنند. در کمتر از یک ثانیه مخاطب با با دیدن پست شما تصمیم میگیرد که آیا شما ارزش زمان و وقت او را دارید و شما را فالو کند یا خیر!

بازاریابی با اینستاگرام 

هنگامی که شما موضوع و استراتژی خود را انتخاب کردید خیلی مهم است که در آن موضوع ثابت قدم باشید و عقب نکشید. این تنها چیزی است که باعث میشود افرادی که شما را فالو می کنند به شما اعتماد کنند این موضوع در تمام پیج ها و صنعت ها صادق است و در پیج های بزرگ آسیب بیشتری دارد.

ما متوجه شده ایم دلیل اینکه مخاطبان پیج amiratariani را دنبال میکنند این است که مردم میتوانند انتظار سطح بالایی از کیفیت و ارزش را از ما داشته باشند.آنها میدانند که ما در اینستاگرام یک سری پست های مشخص را ارائه میدهیم و و توقع ندارند در پیج ما یک پست با موضوع سیاسی ببینیند آن ها می دانند که پست های ما بر پایه ی آموزش است و سعی می کنیم نکات و ترفند ها را آموزش دهیم ، اعتماد به این نکته دلیلی است که باعث میشود فالوورهای مشخصی داشته باشیم که آن ها به ما اعتماد دارند و مرا می شناسند و به پست ما علاقه نشان می دهند.

ما از برند و نام پیج خود به شدت محافظت میکنیم و پست های مشخصی را تولید می کنیم که مخاطبان ما به آن ها علاقه دارند این که آن ها به چه موضوع و پستی بیشتر علاقه دارند را با سعی و خطا های بسیاری به دست آوردیم .به همین دلیل است که ما میخواهیم پستهایی تولید کنیم که مطمئن هستیم مختص جایگاه و پیج ما باشد.

 

 

آمورش افزایش فالوور و فروش در اینستاگرام

 

 

مشکل مشترک همه ی آنهایی که تازه می خواهند اکانت اینستاگرام بسازند این است که نمی دانند می خواهند چه موضوع یا محتوایی تولید کنند و تنها به دنبال افزایش فالوور هستند نکته ای که باید بدانید این است که از کسی تقلید نکنید زیرا رمز موقیت در اینستاگرام این است که کمی منحصر به فرد باشید .

و اما هشتگ : بهترین راه رایگان برای جذب مخاطب جدید و افزایش فالوور است اینکه بدانید چه هشتگی برای شما مناسب است اولین قدم شما برای شروع موفقیت در اینستاگرام است (نگران نباشید در بخش 6 کاملا به آن می پردازیم.) می توانید از سایت iconosquare یا keywoordtools استفاده کنید و ببینید کدام هشتگ مناسب موضوع شما است و حتی می توانید کاربرانی که این هشتگ را فالو میکنند پیدا کنید و ببینید که آنها چه نوع محتوا و موضوعی را میپسندند.

آزمایش A/B را انجام دهید.یک هفته یک نوع موضوع و محتوا را امتحان کنید و هفته ی بعد یک موضوع دیگر را.بهترین موضوع و محتوا را پیدا کنید و واقعا مخاطبین خود را بشناسید.

اگر کار با فتوشاپ را بلد نیستید  برای شروع برنامه های و wordswag و Typoramaو sparkpost را می توانید در موبایل استفاده کنید و  عکسهای خود را ویرایش کنید یا عکس نوشته های زیبا بسازید .

اگر می خواهید 0 تا 100 بازاریابی با اینستاگرام را بیاموزید،می توانید در دوره ثروت سازی از اینستاگرام شرکت کنید 

2.چه محتوایی تولید کنیم که مخاطب آن را دوست داشته باشد و روی آنها تاثیر بگذارد

زمانی که می دانید چه نوع موضوعی مناسب پیج شما است آن زمان است که واقعا میتوانید برای گذاشتن پستهای بزرگ تمرکز کنید و با مخاطبین و فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.این کار ممکن است ساده بنظر برسد اما همیشه می بینیم که مساله تولید محتوای مناسب نادیده گرفته میشود.باید متوجه شوید که مخاطبان شما با دیدن چه عکسهایی و یا چه موضوعاتی لذت میبرند سپس در پیج خود تصاویر مرتبط با آن موضوعات را قرار دهید.باید با مخاطبین خود بطور خاص ارتباط برقرار کنید.به خاطر داشته باشید که محتوای خوب چیزی است که مخاطبان می پسندند نه چیزی که شما دوست دارید.
به همین دلیل است که باید رابطه ی خوبی با مخاطبین خود داشته باشید تا یاد بگیرید چه نوع موضوعاتی را دوست دارند.

زمانی بود که ما چیزی را منتشر کردیم و فکر کردیم مخاطبین زیادی را به خود جذب و سرگرم می کند اما با مشکل مواجه شدیم.یا زمانی یک پست را منتشر کردیم و تعجب کردیم که چرا اینقدر محبوب شد! شما هم باید در اوایل کارتان که فالور های کمتری دارید آزمون و خطا کنیدو مدام نظرسنجی کنید  و طیف گسترده ای از انواع پست های مرتبط را منتشر کنید تا بتوانید افزایش فالوور واقعی و مرتبط داشته باشید.
یک راه خوب برای فهمیدن اینکه مخاطبین شما چه چیزی می خواهند این است که بینید رقیبتان چه پست هایی می گذارد یا اینکه چه نوع تصویری در وب سایت ها و یا بلاگهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در حرفه ی شما محبوب است.

اگر در یک حرفه ای هستید که محصولات مصرفی می فروشید از تصاویر محصول خود با یک انسان در حال انجام دادن یک فعالیت استفاده کنید .مثلا شما کفش های ورزشی نایک دارید اگر از تصاویری استفاده کنید که یک ورزشکار در حال ورزش کردن با کفش ورزشی نایک است بسیار تاثیر زیادی در افزایش فالوور و اعتماد سازی بین شما و فالوورها دارد .

صفحه اینستاگرام نایک موفق ترین صفحه در اینستاگرام
یک نکته که خیلی مهم است اجتناب از “بیش از حد پست گذاشتن” است.این کار برای یک فرد مشهور خوب است زیرا بخش بزرگی از جذابیت پیج آنها نمایش زندگی شخصی است.مثلا فالوورها ی “سلنا گومز” واقعا کنجکاو هستند که بدانند او برای شام چه میخورد چه برندی را استفاده می کند .حتی اگر یک اکانت شخصی دارید هم این کار خوب است،زیرا مشخص است که این یک حساب کاربری(پیج) برای به اشتراک گذاشتن زندگی روزمره ی شماست.
اما اگر یک حساب کاربری حرفه ای دارید این کار خوب نیست مگر اینکه عکسهایی که می گذارید متناسب با موضوع پیج شما باشد.به عنوان مثال،به عنوان یک مدیر عامل یا بنیانگذار،یک عکس شخصی از اینکه چگونه میز کار خود را چیده اید با حرفه ی شما متناسب خواهد بود اما گذاشتن یک عکس شخصی از شما درمهمانی آخر هفته کار درستی نیست.

بیش از حد پست گذاشتن به این معنی است که شما تعهد خود را به کیفیت از دست داده اید و مخاطبان ثابت پیج را گیج می کنید.

در اینستاگرام تعامل بالاترین چیز است.برای بهترین نتیجه تصاویری را پیدا کنید که احساسی را به وجود بیاورد و مرتبط باشد و در ذهن مخاطب ایجاد سوال کند .برای مثال تصویر زیر 95 درصد تعامل برانگیزتر از پست های معمولی ماست.این نکته حاصل تجربیات ماست که یک درصد تعامل در لایک کردن نسبت به فالور ها  یک مقیاس خوب برای فالو کردن است.

https://www.instagram.com/p/BwwlEp-gmpE/?igshid=16rngfswla8z0

• مردم دوست دارند افراد دیگر را ببینند:

سعی کنید در عکسهای خود از چهره ها استفاده کنید.تصاویری که شامل صورتها و چهره ها میشوند برای افزایش تعامل مناسب هستند زیرا مغز ما طبیعتا میخواهد با دیگران تعامل داشته باشد.همچنین تصاویری که شامل چهره نیست اما یک قسمتی از چهره مثلا چشم ها را شامل میشود نیز میتواند به مخاطب این حس را القا کند که بخشی از عکس هستند

 

 

https://www.instagram.com/p/BoZjrY-HjXW/?igshid=9pv45i2z330u

  • فراخوانی به عمل(Call To Action):

هر پست باید یک CTA یا درخواست انجام کار داشته باشد (CTA در خواست انجام یک کار از مخاطبان است مثلا:این پست را لایک کنید ، شماره تلفن خود را ارسال کنید ، کامنت بگذارید) .با اضافه کردن درخواست فعالیت یا انجام کار, افراد به احتمال 25% بیشتر به آن عمل می‌کنند تا بدون CTA

CTA باید مرتبط با یک عکس باشد اما نه شبیه به متنی که در بیو BIO استفاده میکنید(بعدا درباره ی بیو بیشتر صحبت میکنیم.

استفاده از CTA برای افزایش فالوور ضروری است

در مورد CTA به عنوان یک روش فکر کنید که به مردم یادآوری میکند که میتوانند کاری انجام دهند.با اضافه کردن CTA به تصویر خود تنها کاری که می کنید این است که به فالوورهایتان یادآوری میکنید که مجبور نیستند فقط در گذشته سیر کنند،آنها واقعا می توانند کار دیگری انجام دهند از جمله لایک کردن عکس شما و یا نوشتن کامنت و نظر زیر عکس شما.

سوالات خود را در تصاویری که به اشتراک میگذارید بپرسید تا فالوورهایتان را تشویق به پاسخ دادن کنید.این کار یک تاکتیک ساده است برای اینکه متوجه شوید فالوورهای اینستاگرام شما با پیج شما در حال تعامل هستند و پیجتان را دنبال می کنند.این یک تاکتیک بسیار ساده است.

مطرح کردن سوال در تصویری که به اشتراک می گذارید همیشه باعث ایجاد علاقه میشود و مردم را وادار میکند که پست شما را بخوانند و پاسخ دهند و پست شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود، حال گر تعامل با پست شما بالا باشد پست شما در اکپلورر نمایش داده می شود افراد جدیدی شما را می بینند و افزایش فالوور خواهید داشت.

"به یاد داشته باشید تنها چیزی که شما می خواهید تعامل با طرفدارانتان است".

“.شما میخواهید آنها به پستهای شما علاقه مند باشند و شخصا با پیج و حساب کاربری شما ارتباط داشته باشند. پرسش و پاسخ بل آنها در هرپست که کمتر از یک ثانیه وقت شما را میگیرد به آنها انگیزه میدهد که با پیج شما تعامل داشته باشند.

مثالهایی از CTA :
“دوستانی که این پست را دوست دارند زیر این پست تگ کنید.”یا “اگر موافق هستید لایک کنید”و….
همیشه به زمانی که پستی را منتشر می کنید و اطلاعات رایگانی را به کاربران می دهید کاری را از آن ها بخواهید که انجامش دهند این کار کمک میکند که پیج شما به سرعت بالا رود و فالوررهایتان اضافه شوند.

  • وقت استوری است !

در استوری باید داستان سازی کنید و راحت تر با مردم صحبت کنید با استفاده از استوری باید گزارشی از پستهای خود تهیه کنید. با ارائه ی یک روایت یا داستان توجه مردم را به خود جلب کنید، فقط یک سطر متن ننویسید. چندین ویدئو یا تصویر از پشت صحنه تولید پست یا شرکت خودتان تهیه کنید تا مردم با شما بیشتر آشنا شوند فالور ها دوست دارند بدانند در پشت صحنه چه می گذرد و کمی بیشتر از شما بدانند و با شما آشنا شوند، نشان دهید که چقدر کارتان برایتان با اهمیت است.

تاثیرپذیری یک استوری با احساسات نیز ارتباط دارد. همیشه به دنبال ایجاد احساسات با گذاشتن پست های خود باشید. چه شما به دنبال احساساتی کردن مردم باشید چه آنها رابخندانید چه آنها را حیرت زده کنید، هدف پستهای شما باید ایجاد ارتباط و احساس با مخاطبین خود باشد. یک مثال خوب پیج stanford است شما به هیج عنوان در استوری های این پیج احساس نمی کنید که یک دانشگاه است ومدام در حال تهیه استوری از لحظات خوب و کمی شخصی دانشجویان و اساتید است مثلا زمانی که دانشجویان در ناهار خوری هستند یا مشغول جشن فارغ و التحصیلی هستند و…

توجه داشته باشید که آنها همیشه به دنبال آن هستند که مخاطبان خود را به صفحه اینستاگرامیشان نزدیک تر کنند و در احساسات آن ها شریک باشند.

  • تولید محتوا توسط کاربران:

تولید محتوا توسط کاربران همیشه ممکن است و یک کار جذاب است، این کار نه تنها به شما کمک می کند که توسط کاربران تایید شوید و اعتماد بیشتری را جلب کنید و افراد بیشتری شما را فالو کنند بلکه به شما کمک می‌کند که یک پیج فعال و پر تعامل داشته باشید برخی از پیج ها تقریباً کل استراتژی پیج خود را با استفاده از محتوای فرستاده شده توسط کاربران ساخته اند. این کار به آنها کمک کرده که یک جامعه ی بزرگ از هواداران در اینستاگرام خود بسازند. همچنین صدها نماینده و فن پییج وفادار به پیج ایجاد کنند؛ مانند تصاویر ارسالی کاربران با محصولات شما، البته باید انگیزه لازم را ایجاد کنید مثلا یک هدیه در نظر بگیرید.

به طور منظم در پستهای خود از فالوور ها بخواهید محتواهای خود را برای شما ارسال کنند این می تواند سوالاتی که از شما می پرسند و شما پاسخ می دهید باشد اما می توانید کمی حرفه ای تر هم رفتار کنید یک مسابقه طراحی کنید، عکاسی از موضوعی خاص در مناسبت خاص که به شما و محصولاتتان ارتباط دارد یا ارسال تصاویرشان با محصولات شما با هشتگ اختصاصی خودتان، یک هدیه برای آن ها در نظر بگیرید و بعد از اینکه تصاویرشان را ارسال کردند تمام تصاویر را در پیج خودتان منتشر کنید و از کاربران بخواهید به بهترین آن رای دهند.

  • برون سپاری و پیج اینستاگرام

تولید محتوا یک اصل بسیار جدی در بازاریابی دیجیتال مخصوصا در شبکه های اجتماعی است، زیرا اگر شما تولید محتوای صحیحی داشته باشید بسیاری از هزینه تبلیغات شما کاهش پیدا می کند و اعتماد سازی قوی تر شکل می گیرد،در سال های اخیر با طهور شبکه های اجتماعی و نیاز شرکت ها به بازاریابی با شبکه های اجتماعی گروهی از مدیران به دلیل مشغله و نداشتن تخصص ترجیح دادند فرایند بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی را به صورت تخصصی برون سپاری کنند تا بتوانند در هزینه خود صرفه جویی کنند و از یک تیم متخصص برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود استفاده کنند از این جهت دیگر نیازی به حضور یک تیم تولید محتوا در شرکت ها نبود اما مشکل اصلی مدیران این بود که در انتخاب یک مجموعه تولید محتوا دچار مشکل بودند.

 فرآیند تولید محتوا علاوه بر دانش گرافیک و تصویرسازی و محتوای جذاب نیازمند دانش بازاریابی نیز هست عده‌ای از مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که در صنعت گرافیک و تصویر سازی فعالیت می کردند اقدام به تولید محتوا کردند اما غافل از اینکه فرایند تولید محتوا نیاز به دانش بازاریابی دارد بنابراین زیباسازی و تصویر مناسب در یک پیج به تنهایی برای بازاریابی در اینستاگرام و فروش موفق کافی نیست بنابراین اگر خواستید که فرایند تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام خودتان را به یک شرکت واسطه به سپارید این نکته را حتما لحاظ کنید که این شرکت باید به دانش بازاریابی با شبکه های اجتماعی تسلط داشته باشد و یک تیم متخصص در آن حضور داشته باشند اگر شما  جزء مدیرانی هستید که می خواهید فرآیند بازاریابی و مدیریت پیج اینستاگرام خود را برون‌سپاری کنید سوشال مدیا ایران به عنوان یکی از مراکز تولید محتوای تخصصی و مدیریت پیج اینستاگرام می تواند در این زمینه به شما مشاوره دهد و در قسمت اجرا نیز به شما کمک می کند جهت مطالعه جزئیات مدیریت پیج اینستاگرام می توانید به قسمت خدمات در منو مراجعه کنید

  • تم اینستاگرام شما و افزایش فالوور!

جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام و تعامل بیشتر با آنها نیاز به حفظ زیبایی و تم ثابت دارد به طوری که این تم هویت پیج شما را نشان میدهد. این کار باعث میشود تصاویر و پستهای شما قابل تشخیص باشد و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد از رنگ ها، فونت ها و قالب ثابتی استفاده کنید

به یاد داشته باشید که کیفیت زمانی ارزش دارد که در پستهای اینستاگرامی شما به چشم بیاید. چیزی را فقط برای اینکه پستی شیر کرده باشید پست نکنید! همیشه مطمئن شوید که محتوای پست شده ی شما برای مخاطبینتان ارزش دارد.

به تصویر زیر نگاه کنید رنگ ها با دقت انتخاب شده است و زمانی که تصویر پستتان کپی شود اگر کسی شما را قبلا دیده باشد قابل تشخیص خواهد بود .

اگر می خواهید 0 تا 100 بازاریابی با اینستاگرام را بیاموزید،می توانید در دوره ثروت سازی از اینستاگرام شرکت کنید 

3.با جامعه ی اینستاگرامی خود مانند طلا رفتار کنید:

داشتن تعداد زیادی فالوور ملاک نیست، ملاک داشتن تعداد زیادی فالوور مشتاق و علاقه مند است.

شما نمی خواهید یک پیج بزرگ داشته باشید که باعث فخر و غرورتان شود بلکه میخواهید با افزایش تعامل احتمال پیدا کردن یک فالوور واقعی را افزایش دهید.

  • فالوور واقعی کیست:

فالوور واقعی کسی است که به طور کامل محتوای پستها و کارهایی که انجام میدهید را دوست دارد.آنها کسانی هستند که اگر به آنها بگویید کاری را انجام دهند به دلیل اینکه شما از آنها خواسته اید این کار را انجام میدهند.به زمانی فکر کنید که شما طرفدار یک پیج بوده اید و از بین بقیه ی پیج ها فقط آنها را انتخاب کرده اید په چیز باعث شده از آن پیج خرید کنید یا اگر از شما خواستد به خیریه کمک کنید شما به آن ها اعتناد کرده اید؟

اگر میخواهید هرگونه تاثیر گذاشتن یا در معرض دید قرار گرفتن را افزایش دهید، این کار باید هدف اولیه ی شما در رشد فالووهایتان باشد.داشتن 10000 فالور بسیار بی ارزش تر از 100 فالور واقعی ، وفادار و مشتاق است .

به همین دلیل است که ما با جامعه ی اینستاگرامی خود مانند طلا رفتار میکنیم.

برای مثال:ما مصمم هستیم و تلاش میکنیم که به هر پیشنهاد و اظهار نظر و کامنتی که به ما داده میشود پاسخ دهیم . نشان دهید که در پشت صفحه مانیتور گوشی یا لپ تاپ یک انسان قرار دارد که با مخاطبینش چت و تعامل میکند.این یک روش عالی برای نشان دادن و بزرگ کردن خودتان در اینستاگرام است به تمام کامنت ها و دایرکت ها پاسخ دهید آن ها را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید .در بحث ها و نظر سنجی های آن ها شرکت کنید و خودتان یک پیج زنده و نمایش دهید .

تا جایی که ممکن است با مخاطبان خود همانطور که در زندگی شخصی صحبت میکنید، صحبت کنید.به شخصیتی که در پیج دارید و با مردم رفتار میکنید اهمیت دهید. بگذارید مردم فکر نکنند که در حال صحبت کردن با یک ربات هستند .

تعجب برانگیز است که چگونه بسیاری از پیج ها جنبه ی اجتماعی شبکه های اجتماعی را فراموش میکنند.اکنون دیگر یک مدل ارتباطی یک طرفه به هیچ فروشی کمک نمی کند. این مدل خوبی برای بازاریابی و فروش نیست که در آن مخاطبین به صورت منفعلانه و به اجبار رفتار شما را بپذیرند.اگر کسی زمان صرف می کند و زیر پست شما کامنتی میگذارد حداقل کاری که انجام میدهید این است که جوابش را بدهید.

این یک کار اخلاقی ساده است در جواب برای کسانی که برای ارتباط با شما تلاش میکنند.این کار باعث میشود طرفدارانتان به یک فالوور واقعی تبدیل شوند. ما حتی در دایرکت به مخاطبان و فالوورهای جدید خود پیام خصوصی می فرستیم.نکته ی کلیدی در اینجا این است که به مخاطبان خود پیام خوش آمدگویی بفرستید زمانی که شما را فالو می کنند و در آنها حس خوشحالی ایجاد کنید تا بخشی از جامعه ی اینستاگرامی شما شوند(جزو فالوورهایتان شوند.)

اگر می خواهید 0 تا 100 بازاریابی با اینستاگرام را بیاموزید، می توانید در دوره ثروت سازی از اینستاگرام شرکت کنید 

4.پست گذاری منظم در اینستاگرام:

فاصله بین پست ها در اینستاگرام باید حداقل بین 4 الی 4 ساعت باشد.یعنی پست هایتان را در یک زمان ارسال نکنید زیرا کاربران این پستها را اسپم و شما را آنفالو میکنند.به پست گذاشتن مانند دانه کاشتن فکر کنید.شما که نمی خواهید همه ی دانه ها را در یک گودال جمع کنید!میخواهید آنها را پخش کنید.

شما باید به دنبال ثبات باشید.اگر مخاطبین شما نتوانند پست های شما را منظم دریافت کننده دیگر نمی توانید افرادی را پیدا کنید که مایل باشند شما را دنبال کنند.

 اگر نمی توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید یا زمان انتشار آن ها را ندارید می توانید از ابزار های انشار خودکار پست که می توانید برای پست های خود زمان بندی ایجاد کنید استفاده کنید.این ابزار ها با یک سرچ ساده در اینترنت قابل دستیابی هستند.

اما اگر وقت تولید محتوا هم ندارید می توانید تماما پروسه ی برنامه ریزی و مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک شرکت بسپارید و خود را از تمام این موارد خلاص کنید .

نمونه تحلیل ساعت های مفید پست گذاری نمونه تحلیل ساعت های مفید پست گذاری

اما یکی از نکات درباره ی پست گذاری این است که روزهای جمعه صبح زمان مناسبی برای ارسال پست است.زیرا جمعه معمولا روز آرام و خلوتی در اینستاگرام است و این یک فرصت عالی برای شماست که جلوتر از رقیبان پیش بروید و پست های خود را به افراد بیشتر نشان دهید.

اگر می خواهید 0 تا 100 بازاریابی با اینستاگرام را بیاموزید، می توانید در دوره ثروت سازی از اینستاگرام شرکت کنید 

5.در بایو (bio) شما طلا وجود دارد :

در اینستاگرام بیو یک بخش مهم صفحه شما برای اهداف بازاریابی است.شما با داشتن یک bio قوی میتوانید مخاطبین را جذب ، علاقه مند و مشتاق کنید شما میتوانید تا 150 کاراکتر در این بخش استفاده کنید.بنابراین معرفی خودتان و فعالیتتان و یک متن جذاب از نوع CTA بهترین کار در این بخش است.در این قسمت شما باید یک متن جذاب بنویسید تا مخاطبان را ترغیب به انجام کاری کند مثلا اینکه چرا باید شما را فالو کنند

بایو تنها قسمتی از صفحه اینستاگرام شماست که می توانید یک لینک قرار دهید پس باید نهایت بهره برداری را از این قسمت داشته باشید .

bio باید قانع‌کننده باشد. فالوورهای بالقوه شما (افرادی که اولین بار صفحه شما می بینند)در اینستاگرام چند ثانیه وقت دارند تا تصمیم بگیرند که آیا آن‌ها می‌خواهند شما را فالو کنند یا نه مثلا به این فکر کنید متنی مثل “جواهرات دست ساز” ترغیب کننده است یا نوشتن متنی مثل “جهت برخورداری از تخفیفات طلای دست ساز مارا فالو کنید”؟

 Bio باید توجه آن‌ها را جلب کرده و آن‌ها را وادار به فالو کردن شما کند، یا حداقل، آنها را وادار کند که به پایین تر بروند تا محتویات پیج شما را چک کنند.

توجه داشته باشید که ساختن شعار بسیار مهم است ما این شعار را برای جلب توجه افرادی که برای اولین بار به پیج ما مراجعه می‌کنند, اضافه می‌کنیم. ما می‌خواهیم یک نقطه ارتباط برقرار کنیم و نوعی واکنش عاطفی به وجود آوریم تا ما را دنبال کنند و به این رابطه ادامه دهیم.

بیو شما باید قابل سرچ کردن باشد.به عنوان مثال ما واژه‌های کلیدی و تگ هایی مثل: “اینستاگرام “, ” کارآفرینی ” و ” کسب و کار ایسنتاگرامی ” را در نظر گرفتیم تا زمانی که افراد در اینستاگرام با استفاده از این عبارات, اینستاگرام را جستجو کنند, پروفایل ما در نتایج جستجو نمایان شود.

اگر می خواهید 0 تا 100 بازاریابی با اینستاگرام را بیاموزید، می توانید در دوره ثروت سازی از اینستاگرام شرکت کنید 

6.چطور از هشتگ ها برای افزایش فالوور استفاده کنیم؟ :

هشتگ ها(کلماتی که اولشان علامت # میگذاریم.) آنها راهی برای بینندگان هستند که به راحتی میتوانند موضوعاتی که دوست دارند را سرچ و پیدا کنند.بنابراین به شما این امکان را میدهد که به راحتی توسط کسانی که شما را نمیشناسند فالو شوید.

ابتدا در مورد معروفترین هشتگ مربوط به پیج خود در اینستاگرام تحقیق کنید سپس آنها را گردآوری کنید.برای ما این کار شامل یک فهرست بزرگ از کلمات کلیدی است که مربوط به کاری است که ما انجام میدهیم و تصاویری که عموما مربوط به آنها است.(برای مثال #کارآفرین،# شغل#استارتاپ #اینستاگرام_مارکتینگ #کسب_و_کار_اینستاگرامی)

نکاتی برای یافتن هشتگ در اینستاگرام:

  • بررسی کنید که بیشترین هشتگ ترند شده و تگ شده کدام است.برای یافتن هشتگ های مربوطه می توانید از سایت https://keywordtool.io استفاده کنید یا با سرچ کردن نام هشتگ های مرتبط با پیجتان ببینید کدام هشتگ بیشتر استفاده شده است.
  • هشتگ های که مرتبطی که بیشترین تعداد استفاده شده را دارند را دارند کپی کنید و در پست هایتان استفاده کنید.این کار راهی است که نه تنها در معرض دید بیشتر قرار می گیرید و دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام بدست می آورید بلکه به عنوان راهی است که باعث میشود موارد بیشتری که باعث تاثیرگذاری میشود را پیدا کنید.
  • حدود 30 هشتگ مرتبط با صنعت و محصول خود که بیشترین و کمترین بار استفاده شده اند را پیدا کنید . 10 هشتگ اول را که بیش از یک میلیون استفاده شده انتخاب کنید.سپس 10 هشتگ که بین 10کا تا 50کا پست و ارسال شده اند را انتخاب کنید.10 مورد هشتگ دیگر را میتوانید به انتخاب خودتان و مرتبط با برندتان خودتان انتخاب کنید .
  • هشتگ مناسب روز را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.چیزهایی مانند #روز_مادر ، #روز_پرستارو…. با انتخاب این هشتگ ها میتوانید با مخاطبین بیشتری در تماس باشید.
  • برای این که حداکثر در معرض دید قرار بگیرید چندین مجموعه هشتگ ایجاد کنید و فقط به یک مجموعه از هشتگ ها بسنده نکنید.حدود سه مجموعه هشتگ 30 تایی ایجاد کنیدومرتب آنها را عوض کنید تا پستهای شما به افراد مختلف در زمینه ی کاری شما برسد.آن هشتگ ها را در یک جا ذخیره کنید تا تمام کاری که باید انجام دهید این باشد که آنها را کپی کنید و در زیر پستهایتان بچسبانید و دیگر نگرانی در مورد نوشتن تک تک آنها نداشته باشید.

روش استفاده از هشتگ اینستاگرام:

پس از گردآوری هشتگهای خود آنها را در کامنت زیر پست خود اضافه کنید.هشتگهای خود را در قسمت کپشن عکس قرار ندهید.قرار دادن هشتگ های شما در کامنت ها باعث میشود وقتی افراد دیگر زیر پستتان کامنت بگذارند هشتگهایتان مخفی شود.این کار باعث میشود در قسمت کپشن آزادی کامل برای نوشتن یک سوژه ی جذاب برای عکس داشته باشید.

در هر پست از 30 هشتگ استفاده کنید.اینستاگرام در هر پست اجازه میدهد از 30 هشتگ استفاده کنید.بنابراین شما میتوانید از بیشترین میزان هشتگ برای دیده شدن در بین افراد اینستاگرام استفاده کنید.

هشتگ مختص پیج خود:

یک هشتگ با نام پیج خود یا مربوط به پیج خود درست کنید تا دیگران بتوانند از طریق آن شما را پیدا کنند.هشتگ اختصاصی میتواند به شما در تسهیل مکالمات وافزایش اعتبار پیج شما کمک کند

از هشتگ اختصاصی خود برای ساختن یک اجتماع بزرگ در پیج خود استفاده کنید و مدام با فالوور های خود تعامل کنید.این یک راه بسیار ساده است تا طرفدارانتان باور کنند که عضو یک اجتماع بزرگ تر هستند

شما همچنین میتوانید در بیو خود از هشتگ استفاده کنید تا بازتاب پیج شما بیشترشود.این یک روش ساده است تا مطمئن شوید که پیج شما با سرچ کردن آن هشتگ به خوبی نمایش داده میشود.

7.شبکه سازی و تبادل

همه چیز در مورد کلمات زیبا و کلمات کلیدی و هشتگ ها نیست.برای رونق گرفتن کسب و کار اینستاگرام باید با برخی انسانهای واقعی صحبت و تعامل کنید.شبکه سازی میتواند شگفتی ساز باشد.این کار نه تنها در اینستاگرام بلکه در شبکه های اجتماعی دیگری نیز کار برد دارد میکند.این کار یک دلیل اصلی در موفقیت سوشال مدیا ایران بود.

وقتی شروع بکار کردیم توانستیم با شبکه ی عظیم از کارآفرینان آشنا شویم که همگی پیج قوی تری از پیج ما داشتند با حدود 20000 فالوور.آنها با به اشتراک گذاشتن پیج ما بارها به ما کمک کردند.همچنین پیج های مختلفی در همه ی زمینه ها وجود داشت که به ما کمک کردند.

بخاطر داشته باشید اگر شما به مردم کمک کنید و انتظار چیزی را نداشته باشید نه تنها از نظر قانون کارما خوب است بلکه به شما ده برابر آن برگردانده میشود.بنابراین برای پیوستن و همراه شدن با پیج های دیگر با دیدگاه “این کار چه نفعی برای من دارد؟”وارد نشوید.بلکه آن کار را به عنوان کمک به شخص خود فکر کنید. و شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقات خوبی برای شما در راه است…

  • استفاده از روش شات کردن برای افزایش فالوورهای بیشتر در اینستاگرام:

وقتی در مورد یک رشد بزرگ در اینستاگرام بحث می کنیم ، شما باید به ایده هم‌کاری در رقابت عادت کنید.

اینجا جایی است که مفهوم فوق‌العاده قدرتمند S4S وارد بازی می‌شود. برای تازه‌واردها، S۴S مخفف “اشتراک گذاری با اشتراک گذاری” (Share)است، اگر شما به دنبال کردن یک میلیون فالوور در اینستاگرام یا حتی ده‌ها هزار نفر هستید، باید به ایده به اشتراک گذاری مطالب دیگران عادت کنید.

اصول اولیه ی S4S بسیار ساده است.اگر دوست دارید مطلب و پیج دیگران را به اشتراک بگذارید سپس آنها نیز پیج و مطلب شما را به اشتراک میگذارند.

این کار راهی است که شما میتوانید پیج های خود را به فالوورهای همدیگر که برخی از فالوورها تا آن زمان حتی نام پیج شما را هم نشنیده بودند نشان دهید.بهترین قسمت این کار این است که اگر شما پیجی را که برای S4S انتخاب میکنید با دقت انتخاب کنید باعث میشود که فالوورهای آن پیج به شما توجه کنند و شما را فالو میکنند.شما به سرعت درک خواهید کرد که یکی از بزرگترین چیزها در مورد اینستاگرام این است که به شما این امکان را میدهد که با علایق، سرگرمی ها و نیازهای جامعه هدفتان آشنا شوید و پیج های مورد علاقه آن ها را پیدا کنید ، با آن ها S4S کنید و ارتباط برقرار کنید.

لازم نیست که حتما عکس از تصویر پیج همدیگر را باهم به اشتراک بگذارید.گاهی می توانید در کپشن توضیحی از کار همدیگر بنویسید و همدیگر را شات کنید.

این نوع کارها مخصوص اینستاگرام است و اگر میخواهید بخش عظیمی فالوور جمع کنید این کارها بسیار ارزشمند هستند.اما همیشه بخاطر داشته باشید که باید به دنبال ایجاد یک مبادله ی دوجانبه باشید.

به دیگران که در زمینه ی شما فعالیت میکنند به عنوان رقیب نگاه نکنید بلکه به عنوان شریک و همکار نگاه کنید.

اگر از این مساله میترسید که “فالوورهای شما را بدزدند” و در نتیجه از شات کردن و گذاشتن عکسهای پیج های دیگر امتناع میکنید بعید است که بتوانید در اینستاگرام پیشرفت کنید.

  • پیوستن به یک گروه برای شات کردن پیج همدیگر!

گروهی که برای شات کردن عضو آن می شوید در واقع یک گروه غیررسمی از کاربران اینستاگرام است که به منظور حمایت از همدیگر با هدف انجام S4Sگرد هم آمده اند.بنابراین به جای اینکه مدام دنبال افرادی باشید که بتوانید با آنها مبادله کنید، یک گروه اختصاصی از افرادی خواهید داشت که میتوانید با اعتماد کامل به آنها پیج خود را مبادله کنید.

البته گروه های شات کردن در همه ی شکل ها و اندازه ها وجود دارد.گاهی اوقات شما گروهی را با بیش از 100 نفر عضو پیدا میکنید که به راحتی میتوانید با آنها مبادله کنید.جایی مانند بازار فروش در اینستاگرام!

گاهی اوقات شما گروهی را پیدا میکنید که اعضای خود را خودشان انتخاب میکنند و برای هرکدام برنامه ای تنظیم شده ایجاد کرده اند به عنوان مثال در یک زمان مشخص همه باید حضور داشته باشند و پست های یکدیگر را به اشتراک بگذارند.

احتمالا از اینکه چقدر راحت می توانیددر اینستاگرام با انسان های جدید دوست شوید شگفت زده شوید شما می توانید گروه خودتان را با همکاران و دوستان خودتان طراحی کنید و  به کسب و کار همدیگر کمک کنید

فکر نکنید که اینها نوعی از گروههای خارق العاده اند اکثر از تلگرام و واتساپ برای اینکار استفاده می کنند شما هم می توانید خودتان گروه خودتان را همین الان بسازید

تمام چیزی که اهمیت دارد داشتن یک رابطه ی دوستانه در هنگام انجام S۴S و تلاش برای یک رابطه ی فراتر از اینستاگرام است. قبل از اینکه متوجه شوید، به یک گروه S۴S دعوت خواهید شد. یا حتی ممکن است بخواهید خودتان را به همدیگر نشان دهید و دیگران را دعوت کنید.

  • انواع شات های اینستاگرام:

وقتی شما تازه شروع بکار می کنید ممکن است کمی ترسناک باشد که از پیج های بزرگ بخواهید شما را شات کنند.اما منافعی که بعدا بدست می آورید خیلی بیشتر از هزینه ای است که صرف میکنید.داشتن پیجی که با اعضای زیاد شما را شات میکند باعث میشود بیشتر از پیج های دیگر برایتان فالوور اضافه کند.اما خیلی مهم است که پیجی را که میخواهد شما را شات کند درست انتخاب کرده باشید.

اگر یک پیج را انتخاب می کنید که موضوع و مخاطبین آنها با کار شما همخوانی ندارد پس تنها کاری که کرده اید این است که وقت و پول خود را هدر داده اید.چون تضمینی وجود ندارد که این شات کردن ها برای شما سودی داشته باشد.

چند نوع مختلف شات کردن وجود دارد که می توانید به آنها دست پیدا کنید:

  • فقط در کپشن شات شوید:پیج از تصویر و سبک خودش استفاده می کنید و فقط پیج شما را در کپشن منشن میکند.این کار کارساز است اما نه به اندازه ی زمانی که از تصویر و پیج شما در پست استفاده میشود.شات شدن در کپشن فقط میتواند یک راه ارزان تر برای دیده شدن باشد.
  • تصویر خودتان را با محصول خود یا سرویسی که ارائه میدهید به همراه کپشن در پیج دیگر قرار دهید:این کار بهتر از شات شدن در کپشن است.اما شما باید توجه کنید که پیام و عکسی که برای شات کردن استفاده می کنید تاثیر گذار باشد.برخی از پیج ها عکس شما را برای یک زمان خاص در پیج قرار میدهند و برخی دیگر اجازه میدهند پستتان مدتی در ردیف اول بماند.هرچه پیج بزرگتر باشد شما محدودیت ها و قوانین بیشتری را میبینید.
  • استوری:در استوی به دو صورت می توانید تبلیغ کنید روش اول استفاده از لینک استوری است که فقط کسانی که دارای بیش از 10 هزار فالور هستند می توانند استفاده کنند و برای زمانی مناسب است که شما می خواهید کاربران را به صفحه وب سایت خودتان هدایت کنید 
  • روش دوم : قرار دادن تبلیغی از شما و قرار دادن آی دی شما در استوری البته اگر با اینفلوئنسر ها کار می کنید بهتر است خود اینفلوئنسر برای شما تبلیغ کند

استراتژی ها برای شات کردن میتواند متفاوت باشد.چیزی که ما پیشنهاد میکنیم اضافه کردن CTA جذاب و تحریک کننده برای فالو کردن پیجتان است ما تلاش کردیم کاری کنیم که مردم را ترغیب به فالو کردن پیج amiratariani کنیم اما آنها را مجبور به چنین کاری نکردیم و به این نتیجه رسیدیم که کارمان اینگونه بهتر جواب داد.شما باید به یاد داشته باشید که نمیتوانید مردم را وادار به انجام کاری کنید.

  • افزایش فالوور از طریق S4S وقتی که شما تازه شروع بکار کرده اید

درست مانند هر معامله ی دیگر در جهان،S4Sبرای داشتن یک تبادل سودمند دوجانبه است.شما باید اطمینان داشته باشید که هر دوطرف یک چیز با ارزش و مشابه از این میان بدست می آورند.

اگر فقط چند هزار فالوور در پیج خود دارید و میخواهید با پیجی با 500000 فالوور تبادل انجام دهید، یا شما را نادیده میگیرند ، یا مؤدبانه رد می شوید ، یا به طور کامل به شما میخندند.پیج کوچکتر چه سودی میتواند برایشان داشته باشد؟!

مگر در مواردی که فالوور ارزشمند و تقریبا یکسان داشته باشید، در غیراین صورت نباید از کسی بخواهید که با شما S4S انجام دهد. 

این کار منجر به یک سوال ما از ما میشود:اینکه “چگونه میتوانم قدرت s4s را بهبود ببخشم؟”

بسیاری از مردم از نزدیک شدن به پیج های بزرگ برای انجام S4S دلسرد و ناامید میشوند زیرا فالوورهای قابل مقایسه ای باهم ندارند.اما اگر چه تعداد فالوورها ممکن است مهمترین مقیاس سنجش باشد اما به این معنی نیست که تنها مقیاس سنجش است.اگر اینطور بود هر کسی میتوانست با صرف چندهزار تومان و خرید هزاران فالوور غیرواقعی و ربات در اینستاگرام شناخته و معروف شود.

بهترین راه برای یافتن اهرم فشار در هر معامله ای و نه تنها در اینستاگرام، این است که یک قدم به عقب بردارید و به این فکرکنید چه چیزی برای پیشنهاد دادن در دست دارید؟چه جنبه ی منحصر به فردی وجود دارد که ممکن است شخصی دیگر را در شرایطی قرار دهد که به پیشنهاد شما فکر کند؟

یک راه این است که سطح تعامل خود را بسنجید.اگر شما مطمئن هستید که دنبال کننده هایتان فالوورهای واقعی هستند پس به راحتی میتوانید از آنها به عنوان اهرم فشار در S4S استفاده کنید. گذشته از آن به این فکر کنید که چه چیز دیگری میتوانید ارائه دهید.

شما میتوانید با گذاشتن کامنت منظم زیر پستهای پیج بزرگتر به راحتی برای خود ارزش و احترام ایجاد کنید و حسن نیت خود را به آنها نشان دهید.یک کامنت ارزشمند چیزی بیشتر از گفتن”ای وای، این عالی است” است.ایستادگی کنید و تلاش کنید تا متفاوت باشید.

بحث جالبی را شروع کنید و به هدف خود نشان دهید که وجود دارید.نوشتن متن های تبلیغاتی کار درستی نیست سعی کنید یک نظر کارشناسی قرار بدهید تا بدانند شما یک متخصص در کار خود هستید

  • استفاده از بیو شما به عنوان یک ابزار برای تجارت:

    یک راه ساده برای افزایش قدرت نفوذ در اینستاگرام به روش واقعی و ملموس ارائه ی اطلاعات دیگری در لینک بیو است.در اینستاگرام تنها جایی که میتوانید لینک بگذارید در بیو است.این قسمت بسیار مهم است مخصوصا اگر شما در حال طراحی یک قیف فروش هستید این کار یک ابزار بسیار برای افزایش اعضا نیز است.

    از برنامه هایی مانند Bit.ly یا Pretty برای پیگیری و نظارت بر میزان و تعداد کلیک ها استفاده کنید.این قسمت بهترین راه این است که مخاطبان را به سایت خود هدایت کنید و تعدادی پیشنهاد ارزشمند به آن ها بدهید تا آن ها به شما نزدیک تر شوند این پیشنهاد می تواند یک کتاب رایگان، یک فیلم آموزشی ، یک تخفیف و یا یک هدیه باشد.

اما اگر سایت ندارید می توانید لینک دیگر شبکه های اجتماعی خود را وارد کنید تا شما را بیشتر بشناسند و بیشتر به شما نزدیک شوند.

این کار یک راه عالی برای برقراری روابط تجاری با عضو شدن در یک تجارت عالی است.و با ارائه ی چیزهای ارزشمند در لینک بیوی خود، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید.

  • پرداخت هزینه برای شات ها:

همانطور که در همه ی زمینه های زندگی پول حرف اول را میزند شما میتوانید شات ها را بخرید.قیمت شات ها با توجه به میزان بزرگی پیج متفاوت است.ما دریافتیم که پیج هایی که بهترین نتیجه را داشتند پیج هایی هستند که در زمینه انگیزشی و یا کسب و کار هستند.بنابراین باید این پیج های بزرگ را پیدا کنید که با مردم تعامل خوبی داشته باشند.مثلا با حداقل 1تا 2 درصد از لایکهای اینستاگرام یعنی 1 درصد تعداد فالوار ها لایک کنند . البته اگر تعداد لایک ها و کامنت ها را نخریده باشند.

همچنین مطمئن شوید بخش کامنتهای پستهای شات شده شما در صفحات دیگر فعال باشید.این کار به طور قابل توجهی سطح تعامل شما را با فالوورها بالا میبرد و شانس شما را برای کلیک کردن افراد روی پیج شما و فالو کردن شما افزایش میدهد.

اگر خوب کار کنید هر 1000 بازدید 10 تا 15 هزار تومان هزینه دارد .

اگر شما یک فروشگاه دارید و می خواهید محصولات خود را در اینستاگرام به فروش برسانید و فروش خود را افزایش دهید در دوره ی ثروت سازی از اینستاگرام شرکت کنید

8.کار کردن با افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر ها) برای افزایش فالوور بیشتر:

  • اینکار یکی از بهترین کارها برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام است.اگر شما برای افزایش فالور محدودیت زمانی داشتید این کار سریعترین راه است.

    یک لیست از 10 تا 20 فرد تاثیر گذار و مرتبط که دوست دارید با آنها کار کنید درست کنید.دقیقا بدانید که میخواهید با چه کسی ارتباط برقرار کنید.زیرا این افراد میتوانند کسانی باشند که پیج اینستاگرام شما را یک لول بالاتر ببرند.و یا پیج شما را نابود کنند باورتان نمی شود اگر اشتباه انتخاب کنید چه تاثیر بدی در فروش شما خواهد داشت .افراد تاثیر گذار را برای این بگیرید که پیج شما را شیر کنند و شما را شات کنند.

اگر به مشاوره احتیاج دارید ما می توانیم به شما کمک کنیم 

از هشتگ ها برای پیدا کردن پیج هایی که در زمینه ی پیج شما هستند استفاده کنید.ببینید هشتگ های برتر در زمینه ی پیج شما کدام هستند و هر پیج برتری که در زمینه ی پیج شما است و بطور مداوم در رتبه ی برتر قرار دارد را مشخص کنید.در اینصورت شما میتوانید مطمئن باشید که آن

پیج یک پیج تاثیرگذار است و همان پیجی است که شما میخواهید با آن ارتباط برقرار کنید.

  • پرداخت پول به اینفلوئنسر ها :

شما میتوانید به پیج ها و افراد تاثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن پیج تان پول پرداخت کنید.اما قبل از این کار مطمئن شوید که سرمایه گذاری شما سودآور است.چیزی که شما احتیاج دارید یک پیج با فالوورهای واقعی است نه یک پیج با تعداد فالوورهای زیاد.به یاد داشته باشید که 1-2درصد تعامل، حداقل مقدار برای کار کردن با کسی است، هرچه این درصد بیشتر باشد بهتر است.می توانید از سایت socialblad.com و https://hypeauditor.com

اگر می خواهید در فضای اینستاگرام شناخته شوید و فروش خود را چند برابر کنید این دوره برای شماست

9. ده روش برای رشد سریع فالور ها

  • اگر می خواهید رشد سریع فالوور های شما اتفاق بیفتد ما از 10 روش زیر بیشترین بازدهی را دریافت کردیم

    1)دادن هدیه و مسابقه:

    هدیه هایی را در اینستاگرام برای اینکه کاربران را ترغیب کنید که شما را دنبال کنند تعیین کنید.همه عاشق چیزهای رایگان هستند.با اجرای این کار یک سری فالوور را در هر روز بدست آورید.اما حتما پست خود و هدیه های خود را تبلیغ کنید در غیراین صورت نتیجه ی مطلوبی نخواهد داشت.

می توانید یک مسابقه راه اندازی کنید و از فالوورهای خود بخواهید دوستان خود را زیر پست شما تگ کند.این یکی از بهترین و سریع ترین راهها برای افزایش فالوورهای اینستاگرام شما است.یک قاعده ی کلی که باید به آن توجه کنید این است که مسابقات اینستاگرامی خود را زمانی شروع کنید که حداقل 10کا فالوور داشته باشید تا در اینصورت بهترین نتیجه را ببینید.

2)تبلیغات اینستاگرام:

اگر بودجه و یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید ، ما به شما توصیه می کنیم از تبلیغات اینستاگرام به عنوان روشی برای جذب فالوورهای جدید در پیج خود استفاده کنید.خود اینستاگرام قابلیت این را دارد که در ازای پرداخت وجه پست مارا به جامعه هدف ما نمایش دهد در این قابلیت شما می توانید از فیلتر های مختلفی مانند علایق، منطقه ، جنسیت و … استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که کشور ایران به دلیل محدودیت هایی که دارد امکان استفاده از این سرویس را ندارد و مشکل بعدی پرداخت دلاری است.

این سرویس یکی از حرفه ای ترین سرویس هاست و بسیار مناسب برای کسانی است که می خواهند محصولات خود را صادر کنند اگر شما هم خواستید از این سرویس استفاده کنید سوشال مدیا ایران یکی از شرکت هایی است که با روابطی که دارد می تواند تبلیغات بین المللی اینستاگرام را برای شما اجرا کند .

3)تصاویری که مثل ویروس پخش میشوند:

تصاویری در پیج خود بگذارید که طرفدارانتان را تشویق کند تا دوستانشان را زیر پستتان تگ کنند.این نوع پست ها نیاز به طراحی حرفه ای دارند اما به طور کلی پست هایی که مربوط به کسب کار، زیبایی، غذا ، مسافرت و انگیزشی هستند بیشتر لایک می شوند.

پستهایی مشابه به سبک خود ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید به دوستانشان نشان دهند.

4)هدف قرار دادن منطقه ی جغرافیایی:

برای شناسایی فالوورهای مربوط به زمینه ی خود در یک منطقه ی خاص، از هدفگذاری جغرافیایی یا ژئوتگ استفاده کنید.اگر شما یک پیج کاری دارید، این کار یک روش عالی برای جلب توجه مشتریان محلی است.

5)بازاریابی آفلاین:

به عنوان مثال تلاشهای تبلیغاتی خود را بصورت آفلاین انجام دهید و از طریق محصولات فیزیکی مثل کارت مخصوص با مشخصات پیج یا برگه هایی مانند تصویر پیجهای اینستاگرام، پیج خود را تبلیغ کنید.اگر هشتگ اختصاصی مربوط به پیج خود دارید از این محصولات فیزیکی به عنوان روشی برای علاقه مندی بیشتر مردم و علاقه مند شدن به پیجتان استفاده کنید.

6)فن پیج ها:

فن پیج هایی درست کنید و از آنها استفاده کنید تا فالوورها را به سمت پیج کاری شما بکشانند.اکنون اینستاگرام به شما این اجازه را میدهد که چندین پیج همزمان داشته باشید.بنابراین با ایجاد یک اکانت دیگر برای پشتیبانی از پیج اصلی خود، از این مزیت استفاده کنید. از آن به عنوان راهی برای تجربه ی استراتژی و راهکارهای مختلف استفاده کنید و با افراد تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید.

7)استراتژی “صاعقه ای”:

از استراتژی صاعقه ای استفاده کنید و از چند اکانت مختلف به صورت پولی یا رایگان پست خود را بصورت همزمان به اشتراک بگذارید.این کار یک استراتژی فوق العاده برای افزایش فالوور است.به خصوص اگر به دنبال فروش یک محصول هستید.شات کردن نه از یک نفر بلکه از افراد تاثیرگذار متعدد در زمینه ی کاری شما این را تضمین میکند که چندین هزار فالوور واقعی پیج شما را خواهند دید.

8)اشتراک عمومی:

پستهای اینستاگرام خود را بصورت خودکار در توییتر، فیسبوک یا پینترست به اشتراک بگذارید.یک فرآیند ساده با چیزی مثل IFTTT ایجاد کنید تا پست های اینستاگرام شما بصورت خودکار در سایر برنامه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.با این کار علاوه بر اینکه همزمان فالوورهای سایر رسانه های اجتماعی خود را افزایش میدهید، پست های خود را نیز در معرض نمایش قرار میدهید.

9)هدایت آهنرباها(چیزهایی که باعث جذب فالوور میشود.):

زمانی را صرف درست کردن چیزی مخصوص اینستاگرام برای جذب فالوور در پیج خود کنید، چه بصورت کتاب الکترونیکی، وبینار یا حتی PDF.این کار باعث میشود تا مردم شما را فالو کنند.و اگر میخواهید از طریق پیج خود اقدام به تولید و فروش کنید، این کار باید جزئی از استراتژی بازاریابی اینستاگرامتان باشد.

10)گروه های لایک -برای -لایک:

برای دسترسی راحت به پستهایتان در گروههای لایک برای لایک عضو شوید. گروهی از افراد همفکر که پیج مشابه شما دارند پیدا کنیدو با آنها ارتباط برقرار کنید.با لایک کردن پست های همدیگر و یا کامنت گذاشتن در اینستاگرام به یکدیگر کمک کنید.این گروهها یک راه عالی برای پیشبرد پیج شما و ایجاد روابط محکمتر با تاثیرگذاران دیگر است.

از گروههای لایک برای لایک خود کمک بگیرید تا “بمب لایک ها” یا “بمب تعاملات” را روی پستهایتان پرتاب کنند تا شانس خود را برای روند افزایشی پیج بیشتر کنید.یک هشتگ اختصاصی درست کنید و فقط شما و اعضای گروهتان از آن آگاه باشید تا بتوانید به راحتی پست های یکدیگر را پیدا کنید.سپس به عنوان یک گروه پستهای یکدیگر را لایک کنید و زیر پست ها کامنت بگذارید تا یک ترافیک بالا در زیر پستهای همدیگر ایجاد کنید.

تصاویری در پیج خود بگذارید که طرفدارانتان را تشویق کند تا دوستانشان را زیر پستتان تگ کنند.این نوع پست ها نیاز به طراحی حرفه ای دارن اما به طور کلی پست هایی که مربوط به کسب کار، زیبایی، غذا ، مسافرت و انگیزشی هستند بیشتر لایک می شوند.

پستهایی مشابه به سبک خود ایجاد کنید و از فالوورهای خود بخواهید به دوستانشان نشان دهند.

 

اگر می خواهید در فضای اینستاگرام شناخته شوید و فروش خود را چند برابر کنید این دوره برای شماست

10:روش ها و ابزارهای مورد علاقه ی ما در اینستاگرام برای جذب فالوور بیشتر:

  • اکانت رقبای خود را بررسی کنید وعکسهایی که بیشترین لایک و کامنت را دارند پیدا کنید.
  • رشد خود و رشد رقبای خود را با استفاده از Social Blade دنبال کنید.
  • از برنامه ی Iconosquare برای تجزیه و تحلیل عمیق اینستاگرام استفاده کنید.این توصیه ی شخصی ما برای هر کسی است که به دنبال یک بستر تحلیلی برای اینستاگرام است.اما برنامه ی Iconosquare میتواند بسیار گران باشد، بنابراین تنها در صورتی که پیج اینستاگرام خود را جدی گرفته اید از آن استفاده کنید.
  • از برنامه هایی مانند Wordswag ، Rhonda ، Snappa و Typorama برای ایجاد پست های متنی سریع و آسان استفاده کنید.ما از این برنامه ها برای درست کردن مطالب در پیج اینستاگرام خود استفاده میکنیم.
  • اگر از عکسهایی که در آن جملات وجود دارد استفاده نمی کنید و عمدتا عکس های خالی هستند ما به شما پیشنهاد میکنیم از برنامه ی VSCO استفاده کنید که باعث زیبایی پیج و عکسهای شما میشود.این برنامه یک برنامه ی عالی با بینهایت عملکرد مناسب برای ویرایش رسانه های اجتماعی است.
  • کاربرانی که از دسکتاپ استفاده میکنند قطعا از برنامه ی Canva و photoshopبرای درست کردن برخی از تصاویر رسانه های اجتماعی استفاده کنید
  • برای تصاویر با کیفیت و کمیابی که قانون کپی رایت را شامل نمی شود به شمت برنامه Pexels ، Unsplash و Pixabay بروید.
  • از Grum برای برنامه ریزی و اتوماتیک کردن پستهای اینستاگرام خود استفاده کنید.به سادگی با اتوماتیک کردن پستهای خود ، برخی مسئولیتها و کارهای خود را کم کنید.
  • پست های محبوب را با Repost و Instagrab به اشتراک بگذارید. چه این یک پست تصویری باشد یا یک فیلم ، از این برنامه ها برای کپی کردن و دانلود پست های معروف از سایر پیج ها استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که همیشه به خالق اصلی اثر احترام بگذارید و به او اعتبار دهید.
  • اگر برنامه ی Hootsuite دارید ، حتما برنامه TrendSpottr آن را امتحان کنید تا به شما کمک کند دریابید که بهترین پست ها و تأثیرگذارترین روند چیست.
  • از برنامه ی Kik برای برقراری ارتباط با سایر کاربران اینستاگرام استفاده کنید. اگر کاربر دیگر برنامه ی Kik خود را در لیست عمومی قرار نداده است ، همیشه می توانید مستقیماً از طریق ابزار پیام رسان بومی اینستاگرام (دایرکت)به آنها پیام دهید.
  • برنامه هایی مانند Hyperlapse برای درست کردن فیلم هایی با انرژی زیاد و حرکت سریع بسیار عالی است. فیلم هایی با حرکات زیاد بلافاصله توجه مردم را به خود جلب می کنند و باعث ایجاد علاقه می شوند. ظرف چند ثانیه کل داستان را بگویید.
  • برنامه هایی مانند Flixel یا Pictoreo برای ایجاد فیلم های آرام عالی هستند. در حالی که فیلمهای سریع توجه بیشتری را به خود جلب می کنند ، اما پست های نوع کندتر احتمالاً باعث ایجاد تعامل بیشتر در بین کاربران می شوند.
  • ایجاد انیمیشن های متن خیره کننده با برنامه ی Legend. این برنامه یک ابزار عالی برای کمک به تصاویر نقل قول شما حتی بیشتر از حالت عادی است.
  • بروید دنبال کسب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام! اما اول…

    اینها مراحلی بود که ما طی کردیم و فالوورهای ما در طی 10 هفته به 10 کا رسید.

    ما نمیتوانیم تضمین کنیم که این روش به آن اندازه که ما میگوییم برای شما کارآمد باشد.این موفقیت ما بخاطر هدف و زمینه ای بود که ما در آن فعالیت داشتیم و همینطور چیزی که ما از آن بستر میخواستیم.مطمئنا اینستاگرام یک برنامه ی قدرتمند است اما نه برای همه ی افراد یا همه ی شغل ها.چند سوالی که ممکن است از خود بپرسید عبارتند از:

    1. آیا صنعت من است برای اینستاگرام مناسب است و مردم ارتباط تصویری برقرار می کنند؟
    2. آیا می توانم مطالب مناسبی را برای محصول یا خدمت خودم تولید کنم ؟!
    3. آیا وقت دارم که در یک بستر جدید رسانه های اجتماعی شرکت کنم؟

    اگر به بیشتر این سوالات پاسخ ندادید بهتر است دوباره فکر کنید که چرا میخواهید در اینستاگرام کسب درآمد کنید.اگر شما نمی خواهید وقتتان را برای چیزهایی که مناسب شما نیست هدر دهید که هیچ!در غیر این صورت ما به شما توصیه میکنیم از این مطالب راهنما برای تقویت فالوورهای خود استفاده کنید.

    فکر می کنید چیزی زا فراموش کردیم ؟! می دانم که همه شما چند ترفند اینستاگرام در آستین خود دارید. موارد مورد علاقه خود و تجربیات خود را در پایین صفحه در بخش نظرات با بقیه دوستان به اشتراک بگذارید و ارسال کنید

به این مطلب امتیاز بده post

قیمت کتاب + فایل صوتی مکمل 90.000 تومان

در حال حاضر کاملا رایگان

حجم فایل :30MB

  همراه این PDF دو هدیه دیگر به  ارزش 230 هزار تومان دریافت می کنید 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

درخواست مشاوره

  • مشاوره با ما هیچ هزینه ای ندارد.

    شماره تماس خود را وارد کنید.

دوره 8 روزه کاملا رایگان “اینستاگرام پولساز”

قیمت 149هزار تومان

امروز رایگان